Femeia

35 9 6
                                    

  -Acest capitol va fi numai din perspectiva autorului-

  Dupa ce doamna directoare le-a facut instructajul fetelor,acestea insotite de terapeutele lor au plecat.
  Cand Kenneth s-a vazut iesita din acel centru in care locuise mai bine de 11 si s-a obisnuit sa-i spuna ,,acasa'', ai inceput sa tremure si sa se impinga din ce in ce mai mult in Kate.In timp ce restul fetelor se bucurau de minunata iesire,Kenny statea speriata langa terapeuta sa si tresarea speriata la fiecare zgomot.Abia reusea sa nu planga sau sa faca o criza, nu mai facuse una de mult si nu a vrut ca asta sa se schimbe acum.
  Incepuse sa se ataseze de Kate de ceva timp.Ii indragea felul de-a fi chiar daca era un om.Acum trei ani,Kate fusese binecuvantata cu o fetita pe care a botezat-o cu numele de Anne Serena Goneth,iar cel mai probabil Kate reusea sa-i transmita un pic din dragoste de mama si fetitei pe care incerca de mai bine de un an sa o trateze,de asemenea acesta reuseste sa emane si siguranta ceea ce o face pe Kenneth sa vrea sa se apropie de ea.Asta a si reusit,Kenneth,chiar daca nu vrea sa recunoasca,a inceput sa tina la Kate, adevarat ca tine foarte putin la ea,dar o face si asta este tot ce conteaza.
  In aproximativ 20 de minute au ajuns in fata unui restaurant unde acestea au rezervat cateva mese.Dupa ce fiecare isi comanda mancare dupa preferinte,toti stau in liniste gandindu-se la problemele pe care le au pana ce pe usa,o femeie bloda ,tunsa scurt si cu bucle inta in restaurant la cotul unui barbat cu parul brunet si ochii ca abisul.Acestia se aseaza la o masa departare de micuta Kenneth.La cateva minute distanta un baiat imbracat la costum care seamana izbitor de mult cu baiatul precedent intra so se aseaza langa femeie si barbat.
  Kenneth o fizxeaza pe femeie cu privirea,iar cand femeia incepe sa o priveasca la randul ei,fata simte un fior rece pe sira spinarii care o face sa tresare.Femeia isi continua masa fara sa o mai privesca pe Kenneth in timp ce acesta o analiza pe femeie,stramband din nas la vederea decolteului adanc pe care ea il purta.Nu isi luase ochii nici o secunda de la doamna care isi sevura pastele de cateva minute,iar cand terapeuta observa asta o freaca incet pe spate indreband-o:
  -'Ce este draga?'
  Ea isi ia usor privirea de la femeia pe care a analizat-o cateva minute bune si o muta in pamant dand din umeri.
  Kate simtea ca ceva nu este in regula cu pacienta sa asa ca si-a intreptat si ea privirea spre persoana care era privita atat de atent de Kenneth.Atunci cand ii vede fata acesta este cuprinsa de o figura surprinsa.Se ridica de la masa unde isi savura pranzul si se indreapta elegat spre doamna tocurile ei provocand un sunet care o face pe Kenneth sa tresara de cateva ori.
  -'Buna ziua!'spune Kate zambitoare in timp ce se aseaza pe scaunul liber din fata femeii.
  -'Buna ziua!'raspunde acesta confuza

  Acesta a fost capitolul 6.Multumesc pentru sustinere.Abia acum o sa inceapa cam toata actiunea.
  Va puuuup!

FobiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum