''Fericirea ta nu o sa dureze prea mult,salbatico''

40 7 14
                                    

  O atingere pe umar si o imbratisare calduroasa au cauzat o intorsatura brusca a situatiei.Era Harry.
  -'Nici nu stii cat te-am caut eu si Katherina.Ma bucur foarte mult ca esti bine.'spune oferindu-mi inca o imbratisare.
  Ma retrag rapid si merg cu spatele pana ce ma izbesc de unul dintre copacii din parc.Imi este frica.Mainile imi transpira.Corpul incepe sa tremure.Inima imi da palpitatii.Iar stomacul mi se strange.Se intampla.Am o criza.Si nimeni nu e aici sa ma ajute.

  Am inceput sa tip,sa plang...Cad pe pamantul uscat si rece cu picioarele stranse la piept.

  -''Te rog!''spuse''Te rog,nu!''continua''Nu o sa-ti faca nimeni rau.Haide,doar nu vrei sa te faci de ras nu?''

  Eu continui sa tip nepasandu-mi de rugamintile lui Harry.Nu pot sa ma opresc.Nu pot sa mai respir.Nu pot sa vorbesc.Nu pot sa ma misc.Nu pot sa deschid ochii.Simt ca nu mai pot sa traiesc.Nu mai pot suferi si nu mai vreau ca altii sa sufere din cauza mea.

   Perspectiva autorului.

  In timp ce Kenneth era in mijlocul unei crize,Kate  si Iabel au fost anunte de catre politisti ca fata a fost gasita.

  Ajunse la locul unde cei doi erau,Isabel,ca deobicei,s-a prefacut miscata de ceea ce se intampla.Kenneth a fost dusa la Kate acasa pentru consiliere in timp ce Isabel s-a dus la sectia de politie pentru ca agentilor prezenti li se parea ceva suspicios in acesta poveste.Asa si era.Kenneth trebuia luata in intampinare de mama sa la implinirea varstei de 18 ani,ceea ce nu s-a intamplat.

*

  Au trecut 2 lui de la gasirea fetii si implicit de la mutarea ei la Kate.Intre ea si Harry se infiripa o frumoasa poveste de dragoste,credeau ei.

  Totusi,de la departare,in spatele unor ochelarii de soare,se afla Isabel.Incidentul care avusese loc i-a distrus atat imginea de doamna diplomata si o mama vitrega iubitoare cat si mariajul ei cu milioanarul,Angus.Era gata sa se razbune pe toti.Rolurile se inversasera.Acum ea era cea nebuna,iar Kenneth cea nepasatoare.

    ''Fericirea ta nu o sa dureze prea mult,salbatico!''tipa aceasta dand inca un shot pe gat''Si o sa am grija sa se sfarseasca in cel mai dureros mod.Pentru toti!''continua acesta punandu-si un pahar de vodka.


  Heii dragilor!Ce faceti?Ce intorsatura brusca de situate nu?

Scuzati eventualele greseli,doar ca nu mai aveam rabdare sa postez.

App:Cine vrea dedicatie sa lase comm.

Va multumesc pentru voturi si voua cititorilor ,,fantoma'' va multumesc deoarece si lecturile sunt importante,nu la fel de importante ca voturile ,dar si ele conteaza pentru mine.

Va puuuuuuup!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 23, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

FobiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum