Idag var det tisdag och min första dag som Christopher Wilders Flickvän. Jag smakade på ordet. Om det skulle varit en månad sedan skulle jag tycka att det inte lät klokt. Fast jag tyckter inte
att det inte lät klok nu heller.I skolan hade folk slutat frågat frågor men jag gissar att de skulle börja närsomhelst. Chris gick i korridoren. Mot mig. Till mig. För mig.
Nervösiteten växer och jag ville bara försvinna i ett hål och aldrig komma tillbaka.
"Hej älskling", säger han charmigt. Jag rodnar på första sekunden."Hej", jag stirrade in i hans vackra ögon och han böjde sig fram och vi kom in i en lång kyss. Jag log i kyssen och jag märke att han också gjorde det. Jag avslutade kyssen och bet mig i läppen så där sexigt.
"Gah vad snygg du är idag"
Jag rodnade."Gah vad snygg du är idag!", härmade jag honom och han kysste mig lätt på munnen.
"Måste sticka till lektionen", säger jag och öppnar mitt skåp, tar ut böckerna och vänder sedan tillbaka. Han ser besviken ut och jag ler bara och ger honom en kyss innan jag smyger under honom och springer till lektionen. Alla stirrade på mig, suprise? Nej.
Dagen går utan segt men jag klarar mig och var påväg hem. Will hade ignorerat mig hela dagen och jag måste fråga varför han betedde sig så konstig. Min mobil började vibbrera och jag tog långsamt upp den.
C: Hej Sötnöt♡
Hejsan.
Hade inte moodet att prata med honom just nu. Eller någon för den delen.
C: Woah, är det något?
Nej, de är inget♡
C: Säker? ♡
100% ♡
Jag lade ner mobilen igen och småsprang till porten.
När jag kom hem åt jag mellis och gick till tv:en och kollade på Gossip Girl. Resten av kvällen gjorde jag inte så mycket. Lite läxor kanske men inte mer än det.Nästa dag började med bild. Jag gillar bild faktiskt. Har inte direkt något emot det och man kan bara sitta i sin egna värld med musik i lurarna. Plösligt öppnas dörren till klassrummet och en röd hårit tjej kommer in flåsandes. Alla vänder uppmärksamheten till henne och hon börjar gå till bildläraren.
"Detta är då Lucia och ska börja i eran klass", han mumlar något ohört till henne och hon kommer och sätter sig brevid mig. Jag ler mot henne.
"Hej", säger jag kort och mumlar ett hej tillbaka. Antaligen för att hon inte vill starta ett samtalsämne. Lektionen flyter på och tillslut fick man gå.
VOUS LISEZ
Boyfriend Material | ✓
Roman pour Adolescents"För att du är en fuckboy Chris och inte Boyfriend material! Fattar du aldrig? Om du inte bevisar att du inte är en fuckboy kan jag våga lita på dig. Men sålänge så får du stå ut med att jag inte litar på dig" "Okej, jag ska bevisa att jag är boyfr...