Tatil, Suikast, Katil

104 5 0
                                    

Ahhh... Temiz hava, cıvıldayan kuşlar, güzel bir sahil, cam gibi deniz, güler yüzlü insanlar, otantik akşam yemekleri, çeşit çeşit içkiler, güzel müzik ve akşam rahat yatağımda güzel bir uyku...
Mükemmel bir tatil. Tabi benim tatilim olsaydı. Hava kuşlar falan eh iştede... gerisi yok. Deniz deniz değil, onların tabiriyle, bok çukuru, yüzü sirke satıyor olsa daha mutlu gözükecek yüzler, bulabilirsen yemek, ritüel tarzı müzik, içkiyi denemedim ve denemeyeceğim. Bok çukurundan doldurulduğundan eminim. Akşam gelen tahta kuruları da işin cabası. Yani odada camı açsam mükemmel kusmuk, tezek ne ararsanız var manzarası, camı kapattığımda bir şey görünmüyor zaten ama içerisi kokuyor o zaman da. Tahtalardan yerden yüksekte küçük kulübeler yapmışlar. 2.5'a 2.5 bir kulübe. İki üç adımda oda bitiyor. Yatak zaten yatak değil. Tahta parçasının üstüne çarşaf sermişler, yastığın içinde kim bilir ne var. Bunun üstüne 160 cm olunca iyice tepem attı. Kulübelerde duş yok. Ortak duşlar var. Tuvaletler son moda. Bir delik, hortum (ki gelen su ne kadar temiz bilmem) ve tuvalet kağıdı gibi bir şey ki zımpara yerine de kullanılabilir. O delik "denize" açılıyor sanırım. Ayrıca çatlak tahta yerleri var. Basit bir hamle ve çamurdayım. Zaten akşamları muhteşem. Hiçbir şey gözükmüyor, basit bir hatayla ya çamurdayım (iyi ihtimal) ya da delikte bir su (veya bok mu desem) kaydırağına girerim. Kesin şansıma ülkedeki en kötü kalınabilir yere geldim. Daha güzel bir yer seçerdim ama suikastın yaşanabileceği en olası yere en yakın yer burası. Katili yakaladığımda bende onu şehrimizin kanalizasyonlarında bir geziye çıkartabilirim. Tüplü dalış zevkli olabilir. Hatta dur, tüpsüz dalış daha iyi! Belki diğer yerlerde de bu şekildedir.

Şu işi bir kenara bırakırsak bu sefer en azından birini yakalayacağımdan eminim. O da aynı hafta olacak olan suikastte yanlış tahmin yaparsam. Yaşanabilecek yeri araştırmaya çıkacağım şimdi.

Evet araştırmam bitti. Girdisi çıktısı kapısı, deliği (cinas yok) bölgenin her yerini öğrendim. Artık onu tespit edersem kaçma imkanı yok. Tabi bende çatıda olacağım hem de tam teçhizatlı. Bir kavgaya girmem gerekirse diye tabanca, bıçak, fırlatma bıçağı bir falan aldım. Ayrıca altımda kurşun geçirmez zırh ta aldım. Biraz abartmış olabilirim ama çok param var ve ölmemek için harcamaktan korkmuyorum. Girişim yarın. Sonra hemen buradan çıkıyorum. O kulübe de fazladan bir gün bile kalamam.

Her şey çok sakin gözüküyor. Bir sıkıntı çıkmayabilir belki de. Benim durduğum nokta en taktiksel nokta. Bir kör nokta. Buradan her yer gözüküyor ama hiç bir yer burayı göremiyor. Suikast için mükemmel bir yer. Tabi şimdi burada ben olduğum için burayı kullanamaz. Gözlemlerime tuhaf bir şey takılacak mı acaba? Tuhaf bir şey, tuhaf bir şey, tuhaf bi... Şu adam ne yapıyor? Bana sırtını dönük bir pozisyonda bir şeyler yapıyor. Bana çok uzak değil ancak tabanca kullanırsam hem beni fark eder hem de halk paniğe kapılır. O zaman bu işi sessizce halletmeliyim. Yavaşça biraz daha yaklaştım. Henüz sadece adamı menzilime almaya çalışıyorum ki adamı bıçakla durdurabileyim. Oh hayır! Dürbünlü tüfek. Sessiz olmaya vaktim yok. Koşmam lazım. Ah be adam beni fark etti. Hadi hadi. Eğer bu bıçağı tutturamazsam başka bir şansım olmaz. Evet tam trapez kaslarından! Adam artık o acıyla ateş edemez. Koşmaya başladı ve eşyalarını geride bıraktı. Hızlı koşuyor. Yarasına rağmen aşırı hızlı. Ancak kurşundan hızlı değil. Tüfeğinin yanında susturucu da getirmiş. Hemen adamın baldırına nişan aldım ve ateş ettim. Şu an ne kadar acı çekiyordur acaba? Çok güzel. Acı çeksin. O adamın canını öyle bir yakacağım ki eline bir daha bir su tabancası bile almaya korkacak.

Adamı yakaladım. Adam bana bir mesajı olduğunu söyledi. Aslında biraz da çığlık attı. Belki de kurşun yarasına bıçağın arkasıyla bastırdığım içindir. Bunun ne için olduğunu sordu bende: "Hem suikast girişiminden dolayı cezam, hem de eğlencem. Kazan-kazan durumu.". Adamın gözlerinde korkuyu gördüm. Çok güzeldi. İçimde bir sıcaklık, bir mutluluk hissettim. Hatta adam kendini toplamaya çalışırken gittim limon aldım. Limonu kesip bıçak yarasının üstüne tuttum.

-Mesajı söyle!

-Tamam tamam... Sen kafayı yemiş ahhh!

-Eğer istediğim cevaplar dışında cevaplar verirsen limonu biraz daha sıkarım, sonra biraz daha sıkarım taa ki sıkacak suyu kalmayana dek. O zaman da yarana sürüp diğer yarıya geçerim.

-Tamam tamam konuşacağım! Bildiğim her şeyi anlatacağım!

-Bay limon ve ben dinliyoruz.

-Mesajı... mesajı bir mektup şeklinde verdi.

Mektubu bana uzattı

Merhaba Dedektif

Bakıyorum ikinci katili yakalamışsınız. Sizi tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. Şimdi şu ipucuna gelirsek... Zenginim. Yani gerçekten zenginim. Akla hayale sığmaz derecede zenginim. Parayı takip et dedektif. Parayı. Tahmin etmişsindir ama bu kadar büyük bir ipucu verdiğimden çok büyük bir ödeme olacak.

-Teşekkür ederim.

-Artık gidebilirm ahhhh!

-Daha meyve bile yemedik bu ne acele? Şimdi bana bir söz ver. Bir daha adam öldürmeyecek ve adam öldürmeden kazandığın tüm parayı bağışlayacaksın.

-Asla olm ahhh!

-Cık cık... Limon bitti.

-Ahhhhhhhh!

-Ne diyecekmişsin?

-Ne yani yalan mı söyleyey ahhhh!

-Yalan söylemek kötüdür. Yalan söyleme.

-Sen ne kadar paradan bahsettiğinin farkında ahhh!

-Evet farkındayım. Bu yüzden bağışlayacaksın.

-Hayır. İstersen manavdaki bütün limonları dök.

-İstediğim cevap bu değildi.

-Ahhhhh!

-Bu da bitti.

-Ahhhhhhhhhh! Hahaha... Limonun da bitti.

-Sen hiç üzülme. Parmaklarım hala asitli. Hem yaranın içi de hava almış olur.

-Ahhhhhhhhhhhhhh!

Şimdi diğer başparmak.

-Ahhhhhhhhhhhhhh!

-Acaba ne kadar parmak girer oraya?

-Ahhhhhhhhhhhhhh!

-Bir.

-Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

-İki.

-Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

-Üç.

-Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

-Dört.

-Tamam tamam... Yapacağım. Hepsini, bu işten kazandığım hatta bütün mal varlığımı bağışlayacağım!

-Ancak bunu bilemem ki.

-Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

-Beş.

-Hesap numaram! Hesap numarama bakabilirsin!

-Ayrıca benim ismimi polise vermeyeceksin. Sana bunu benim yaptığımı söylemeyeceksin. Kanunsuz bir herif yaptı diyeceksin. Eğer benim ismimi bile kullanırsan seni bulurum.

-Tamam, tamam!

Her şey halloldu. İpucu, suikastçı. Ayrıca bonus olarak işi bıraktı. Bir de yüklü miktarda bağış. Çok mis oldu bu.

Merhaba DedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin