IX.

99 6 2
                                    


Reggel a szuszogására keltem fel. Pár percig még néztem, ahogy alszik, majd el akartam menni a fürdőbe rendbetenni magam, de valami miatt nem nemtudtam megmozdulni. A kezei a derekamon pihentek és semmiképp nem akart elengedni. Éreztem ahogy a szívverésem újra felgyorsul ettől az igen csak közeli helyzettől. Megpróbáltam kimászni a fogásából úgy, hogy ne keljen fel, de sajnos ez nem sikerült. Hírtelen egy morgást hallottam felőle és mégkölebb húzott magához, majd éreztem ahogy belefúrja fejét a hajamba.

Reed, elengednel?- kérdeztem halnak, mire egy újabb morgást kaptam válszul.
Ki szeretnék menni pisilni.- játszottam a kislányt előtte kicsit nevetve.
Akkor sajnos be fogsz pisilni, mert én nem engedlek el.- mondta majd tovább aludt. Vagyis csak aludt volna ha nem vágok hozzá egy párnát.
Csak nem hergelni próbálsz?- kérdezte, mire én elnevettem magam, mikor megláttam milyen kócos a haja.
Mivan ha igen?- játszottam tovább vele.
Hát jólvan. Te akartad.- amint ezt kimondta felém kerekedett és elkezdett csiklandozni.

Reed! Eressz el.- mondtam a nevetéstől küszködve alatta. Valahogy sikerül kimásznom kezei kölül és rögtön szaladtam a fürdőbe. Magamra zártam az ajtót majd megpróbáltam rendbeszedni magam.
Kb fél óra múlva végeztem is, és mentem vissza a szobámba. Épp mikor kinyitottam az ajtót, Reed levette a pólóját, így elém tárult a kockás felsőteste.
Ha végeztél a bámulásommal, becsukhatod az ajtót. - mondta mire én úgy elvörösödtem, mint egy paradicsom, és gyorsan becsuktam az ajtót.
Leszaladtam a konyhába ahol ottvolt anya és Dave is. Mikor megláttak egyszerre elmosolyodtak.

Öhmm, miaz? - kérdeztem értetlen fejjel.
Hogy aludtál édesem?- kérdezte mosolyogva anya.
Jól...- mondtam halkan.
Este mikor benyitottam láttam, hogy Reed veled alszik, és átölel. Nagyon aranyosak voktatok.- mesélte anya miközben a fejem újból vörösödni kezdett.
Örülök, hogy jól kijöttök egymással.- beszélt tovább anya, de én nem igazán tudtam rá figyelni, ugyanis az előbb említett estén kattogtam.
Komolyan együtt aludtam Reeddel? Mégis, hogy lehetséges ez? Régen mindig megtartottuk a tisztes távolságot egymástól, ahogy a testvérek is. Most viszont...teljesen máshogy viselkedik. Sokkal nyitottam felém. Furcsa.

Minél gyorsabban megpróbáltam megreggelizni és már futottam is vissza a szobámba, ahonnan szerencsére addigra kiment Reed, így be tudtam menni.

Felhívtam Kellyt, hogy nem e akar átjönni egy kicsit. Hamar beleegyezett és mondta, hogy kb 1 óra és ittvan. Addig én lerohantam a nappaliba, hogy szóljak anyáéknak.
Nemsokára ittvan Kelly. Átjön egy kis időre ha nem gond.- mondtam a kanapén ülő személyeknek.
Nemgond. Mi úgyis nemsoká megyünk el, de előtte lehívnád Reedet és Bellat? Beszélni szeretnénk veletek.

Kicsit furcsállottam ezt, de tettem amit kértek és felszaladtam szólni nekik. Együtt lebaktattunk a nappaliig, majd anyaék beszélni kezdtek.

Na, gyerekek. Godolkodtunk ezen a kemping dolgon. Elég nagyok vagytok Már, így lehet, hogy felesleges lenne megtartani.- mikor ezt kimondták, kicsit ledöbbentünk, és egyből elleneztük a dolgot. Nagyon szeretjük a családi kempingezéseket. Mindig nagyon hangulatos szokott lenni.
Addig nyaggattuk őket míg bele nem egyeztek abba, hogy újra megtartsuk.
Megbeszéltuk, hogy 2 nap múlva indulunk. Addigra előkeresik a sátrakat meg az ilyeneket.

Én felmentem a szobámba, előkeresni egy filmet amit majd Kellyvel megnézünk. Éppen keresgéltem, mikor anyáék nyitottak be, hogy szóljanak, hogy elmennek, és csak este jönnek majd vissza.

Amint kiléptek az ajtón, Bella már futott is le a földszinre és húzta a cipőjét.
Mentem Loganhez, anyáéknak már szóltam. Holnap jövök sziasztok. -kiáltott fel az emeletre.

Levetettem magam az ágyra és kezembe vettem a telefonomat. Nyugodtan netezgettem, mikor hirtelen Reed lépett be a szobába és befeküdt mellém.
Hát te megint itt?- kerdeztem kicsit nevetve.
Baj? - nézett rám kiskutyaszemekkel, amitől meglágyult a szívem, és inkább hagytam had maradjon.
Nem..- mosoylogtam még mindig, de próbáltam inkább a telefonnal elterelni a gondolataimat.
Túl nagy a csend.- szólalt meg végül Reed.
Akkor mondj valamit te. Én nemtudok mit.- mondtam, majd szétterültem az ágyon.
Tovább babráltam a telefonommal, mikor megszólat a csengő.
Ez biztos Kelly.- mondta, majd fel akartam volna állni de Reed visszahúzott az ágyra és rámfeküdt, majd elkezdett csikizni.
Reed. Eressz el! Tudod jól, hogy nagyon csikis vagyok. Miért kell mindig felhasználnod ezt?- mondtam a röhögéstől küszködve. Mikor sikerült kimásznom alóla, gyorsan lefutottam a bejárati ajtóhoz, hogy beengedjem végre Kellyt.
Szia.- köszöntem neki, kicsit fáradtan, az előbbi dolog miatt.
Szia, hát veled meg mi történt?- nézett rám nevetve amit én egyáltalán nem értettem.
Mire célzol?- kérdeztem végül rá, mikor épp vette le a cipőjét.
Ma elmaradt a fésülködés vagy mi?- nevetett fel hangosan, és végre nekem is leesett. Reed miatt tiszta kóc lettem.
Oh..mindjárt jövök. - mondtam énis nevetve majd felmentem rendbetenni a fejem. Mikor lementem Reed is ottvolt.

Reed, mehetsz.- mondtam kicsit bunkón.
Jólvan, de még nem végeztünk te is tudod. - mondta majd felment az emeletre.
Ez meg mit jelent?- kérdezett rá Kelly, mikor a fejem újra vörösödni kezdett.
Ja, semmi. Nem lényeg. - próbáltam terelni a témát, ami sikerült is.

Leültünk a kanapéra, és Kelly már kezdte is a beszédet.
Nem fogod elhinni mi történt. Mondta Kelly, majd kicsattanva az örömtől.
Na, miaz? Csak nem fiú áll a háttérben?- néztem rá úgy, mintha nem értenék semmit, pedig de. Csak akkor szokott így visítozni, ha valami fiú a téma.
De. Tudod Nathen...multkor együtt ültünk az óráskeréken és elég sok mindenről beszéltünk és hát én...- itt megakadt egy pillanatra.
Szerintem belezúgtam.- mondta ezt már kicsit halkabban.
Oké. Eddig értem. Ezzel semmi baj nincs szerintem. De mire volt az a nagy öröm az előbb?- kérdeztem kicsit értetlen fejjel.
Hát arra, hogy elhívott ma vacsorázni hozzájuk.
Randi?- kérdztem már énis mosolyogva ezen.
Nemtudom. Lehet. Fogalmam sincs.- mondta összezavarodva.
Nembaj, ez már akkor is valami. -mosolyogtam rá, bíztatóan.

Beszélgettünk még egy kicsit, majd megnéztünk egy filmet. Annyira elment az idő, hogy neki mennie kellett haza, készülődni a vacsorára.
Mikor hazaért, még felhívott, és mondta, hogy nagyon izgul az este miatt, de mondtam neki, hogy felesleges, mert úgyis jó lesz.

Estére már eléggé elfáradtam, így elmentem letusolni, majd befeküdtem az ágyba. Nem kellett sok, és máris elnyomott az álom.

Sziasztok! Itt is lenne a következő rész. Ez sem lett vami rövid, de remélem tetszik. Ha eddig érdekesnek találod a történetet, akkor kövess a továbbiakban is. Pár nap és jön a következő rész.
Addig is hali mindenki.🐱🐱

Reménytelen |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now