XVI.

95 9 11
                                    

Sziasztok! Először is bocsánatot szeretnék kérni emiatt a szünet miatt, de családi okok miatt nem tudtam írni, meg persze a suli miatt sem. Valamint, nagyrészt amiatt, mert mostanság nem a legboldogabb napjaimat élem, és nehéz lenne egy vidám hangulatú részt összehozni, ha egyszerűen még életkedvem sincs. Próbálok visszalállni a régi helyzetbe, de lehetséges, hogy kicsit ritkán lesznek még részek, de igyekszem rendszeresen hozni. Jó olvasást. Hali🐱

A napokban olyan furcsán viselkedett Reed. Mintha valamit titkolna előlem. Tudja, hogy mindent megbeszélhetünk. Nem értem mi történhetett. Sokszor zavartam meg épp akkor, mikor telefonált, de rögtön letette. Mikor rákérdeztem ki volt, mindig lezárta annyival, hogy az egyik fiú az osztályból.

Jóreggelt. - mondta mikor bejött a szobámba. Egy gyors csókot nyomott a számra, majd leült az ágyamra, miközben én ruhát kerestem. Miután megtaláltam a keresett ruhadarabot, bementem a fürdőbe átöltözni, majd visszamentem sminkelni. Mint szokásomhoz híven, nem vittem túlzásba ma sem. Mikor elkészültünk mindketten, elindultunk az iskolába. A nap nagyrésze unalmasan telt. Nem igazán történt semmi izgalmas, azt leszámítva, hogy Daniella egyfolytában Reed után kajtat. Mint kiderült, Dannak hívják az új csajt, és elég hamar leesett mindenkinek, hogy egy lotyó. Amióta ittvan, már vagy ketten tuti ágyba vitték. Azt merem csak remélni, hogy Reed tényleg nem szereti az ilyen lányokat, és nem fog elcsábulni tőle.

1 héttel később

Holnap lesz a buli ahova Rockei el akar engem is rángatni. Semmi kedvem menni, tudva, hogy az egész hely csak öntelt libákkal lesz tele, köztünk Dannal is.
Naa, kérlek gyere már. Tök jó lesz.- próbált rávenni barnőm.
Nem. - mondtam egyszűen.
De, Reed is jön.- mondta kuncogva mire én felkaptam a fejem.
Mégis honnan veszed, hogy ő elmegy?- kerdeztem idegesen.
Tegnap rákérdeztam, és azt mondta, hogy szívesen eljön.- mesélte nekem.
De figyelj. Ha eljönnél, ottlennél mellette és nem csinálna hülyeséget.
Hát nem is tudom. Lehet igazad van.- törődtem bele végül, mire Rockei arcára egy önelégült vigyor terült.

Mivel belerángatott ebbe a buliba, ezert gondoltuk ittalszik nálunk és holnap majd együtt készülődünk. Este megnéztünk egy filmet háromasban a nappaliban. Én ültem középen, Reed a jobboldalamon, Rockei pedig a balon.
Na végre vége ennek a nyálas filmenek.- sóhajtott fel megkönnyebbülten Reed, majd kinyújtózkodott.
Nem is nyálás. Ez egy romantikus vígjáték volt, és igenis jó volt. - förmedtünk rá mindketten, az iment elhangzott mondata miatt.
Jólvan, nehogy cicaharc törjön ki. Mondjunk megnéznék egyet.- mondta ismét azzal a perverz mosolyával, amit alig lehet levakarni róla mostanság.
Mi csak hozzávágtunk egy párnát és hátradőltünk a kanapén.
Esetleg még egy film?- ajánlotta fel Rockei, amibe bele is egyeztünk.
Na és melyik legyen?- kérdeztem a DVD-k közt kutatva, mikor hirtelen Reed kirántott egyet a kupacból és a feje fölé emelte.
Legyen ez!- mondta nagy lelkesedéssel.
Horror nem lesz.- kapta ki a kezéből Rockei.
Dee, légyszi. Most az egyszer.- nézett ránk kiskutya szemekkel,mire meglágyult a szívünk, úgyhogy beleegyeztünk.

Én az egész film közben Reed kezét szorongattam, Rockei pedig egy párnát. Elég ijedős lányok vagyunk horrorfilmek terén.

Mikor vége lett, felmentünk a szobámba, de még nem tudtunk aludni. Mindketten be voltunk parázva az imént látott filmtől. Mivel lenthagytam a telefonomat a nappaliban, leindultunk érte ketten, de mikor a lépcső aljához értünk, Reed ugrott elénk.

Mindketten felsikítottunk. Csoda, hogy anyáék nem.keltek fel rá.
Idióta.- boxoltam bele a vállába, de nem is törődött vele, ugyanis már majdnem sírt a röhögéstől. Szemforgatva elmentünk a telefonomért, majd szaladtunk is fel.

Szerinted mi üthetett Reedbe?- kérdeztem kicsit szomorúan Rockeitól.
Fogalmam sincs, de nekem is feltűnt, hogy mostanában máshogy viselkedik.
Szerinted Dan állhat a háttérben?- kérdeztem már a könnyeimtől küszködve.
Édesem, ez nem biztos.- jött oda hozzám, és szoros ölelésbe zárt.
A könnyeim már utat törtek maguknak, de próbáltam minél előbb eltűnteni őket.

Még átbeszéltünk egy-két ilyen fajta dolgot, majd mikor már fáradtunk, befeküdtünk az ágyba, s álomra hajtottuk fejünket.

Reménytelen |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now