Lisaval még beszélgettünk egy-két dologról, majd úgy döntöttünk, hagyjuk a filemzést elalvás előttre, és inkább kinézünk kicsit a városba.
Most, hogy valamennyire már be is sötétedett, az egész város fényben úszott. Ilyenkor imádok a városban élni. Kinézek az ablakon, és a szikrázó fények tárulnak szemeim elé minden este.
Megvártam míg Lisa is elkészül, majd írunk néhány ismerősünknek, hogy jöjjenek ők is be a városba, hogy ne unatkozzunk. Mikor Lisa is elkészült, elindultunk a vidámpark felé, ugyanis oda beszéltük meg a találkozást a többiekkel. Mikor a vidámpark kapuihoz értünk, rögtön megpillantottuk Zoet, Nathent és Kellyt.
Egy gyors ölelés mindenkivel, és már mentünk is be.
Na, és lányok mire szeretnétek felülni?- kérdezte Nathen miközben áttette a kezét a vállamon.
Nem is tudom. Én szivesen felülnék az óriáskerékre. - mondtam egy ötletet, ami hamar meg is tetszett a többieknek így elindultunk oda.
De várjunk.- Állitottam meg mindenkit hirtelen.
Nem vagyunk elegen. Valaki egyedül lesz. Mondtam mire összenezett mindneki.
Figyelj!- szólalt meg Zoe, megtörve a kínos csendet.
El tudom hívni Cameront, a barátomat.- dobta fel az ötletet, amire hamar rábólintott mindneki.
Okés, akkor egy perc és jövök.- Mondta, majd elhúzodott egy kicsit, hogy fel tudja hívni Camet.Mikor végzett a telefonálással visszajött hozzánk, majd együtt kimemtünk a vidámpar bejáratához, hogy ott várjuk Camet. 10 perc múlva meg is érkezett, és már mentünk is vissza az előző helyre.
Párokba rendeződtünk, majd felültünk az óriáskerékre. Én voltam Lisaval, Zoe Cammel, Kelly pedig Nathennel maradt.
Mikor a legtetejére értünk, elénk tárult egy gyönyörű kilátás. Az egész vidámparkot be lehetett látni, és minden fényárban úszott.Még felültünk egy-két dologra, majd a többiek hazamentek. Lisaval mi is hazaindultunk, csak még beugrottunk néhany helyre nasikért, az esti filmezéshez.
Mikor hazaértünk, szerencsére még nem voltak otthon anyáék. Elpakoltunk a kanapéról, majd felmentünk a szobámba.
Mivel már elég későre járt, elmentem letusolni, míg Lisa beállította a filmet. Mikor vegéztem ő ment be a fürdőbe addig én megágyaztam és felhoztam a nasikat.Nem is figyeltünk, de sikerült elaludnunk filmnézés közben. Reggel elég későn keltünk fel, így nem sok időnk maradt, mert Lisanak mennie kellett haza.
Elkísértem őt a házukig, ott elköszöntünk, és én indultam is vissza.Mikor hazaértem beleborultam az ágyba és csak gondolkoztam.
Pár nap, és jön Reed...még mindig nem tudom elhinni, hogy egy év után újra látni fogom. Az érzéseim vajon még ugyanazok lesznek iránta? Mennyit változhazott külsőleg, vagy épp belsőleg? Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, míg el nem jött a nap, és nem találkoztam vele újra...Sziasztok! Itt is lenne az új rész. Elnézést, hogy ilyen későn hoztam, de perpillanat még élet kedvem sincs.
De ha eddig tetszik a történet, azt nyugodtan jelezd valamivel. Elég rövidke kis rész lett, de amint tudom hozom a következőt, ami valamivel hosszabb lesz. Addig is hali mindneki.🐱🐱
KAMU SEDANG MEMBACA
Reménytelen |SZÜNETEL|
Fiksi RemajaSosem tartoztam a szerencsés, vagy épp boldog emberek közé. Mindig volt valami dolog, ami elvette még az életkedvemet is. Bizonyára vannak olyanok akinek sokkal nagyobb gondjaik is akadnak mint nekem, és ezért mondjuk hálás is lehetnék, hogy nem akk...