18.fejezet

711 25 6
                                    

Sai cigarettára gyújtott, ami akkor volt szokása, ha ideges volt; mivel nem igazán volt az a fajta, aki gyakran szokott dohányozni. Ha mégis rágyújtott, akkor az csak azért volt, hogy levezesse azt a feszültséget, amit érzett. Most is ezért gyújtott rá.

Mélyen letüdőzte a marófüstöt, majd kifújta azt, aztán tekintetét a mellette ülő fiúra emelte, aki maga elé nézett, és nem mert felnézni rá. Most is álruha volt rajta, de nem olyan, mint amilyen a múltkor volt rajta, hanem valami egészen más volt most az álruhája. Szemüveget viselt és félhosszú, barna parókát hordott. A ruhája pedig egy kockás öltönyből, fehér ingből és fekete nadrágból állt. Úgy nézett ki, mint egy egyetemista fiú, de a látszat csalt. Ő még mindig ugyanaz a tizenhat éves fiú volt, aki volt, csak az álöltözete tette őt sokkal idősebbé. Shuhei valóban az álcázás nagy mestere volt. Még Sai is alig ismerte fel ebben a ruhában, amikor eljött hozzá látogatóba. Csak az a nyakörv rontott az összképen, amit még mindig viselt a nyakában, jelezve ezáltal, hogy ő kinek is a tulajdona valójába; de ezt Sain kívül senki más nem tudhatta, mivel senki más nem tudta, hogy ő annak az Uzumaki Narutónak a szeretője volt, aki Japán egyik leghíresebb maffia főnöke volt. Ez az álruha is csak arra szolgált, hogy erre senki se jöjjön rá.

Sai még egyszer beleszívott cigarettájába, majd hűvösen megszólalt:

- Nos, vegyük át még egyszer az egészet, mert lehet, hogy nem jól értettem – mondta Sai hidegen, és Sasukéra pillantott, aki még mindig maga elé nézett. – Azt akarod nekem bemesélni, hogy beleszerettél abba az alakba?

Sasuke felsóhajtott. Nem értette, hogy mit kéne ezen még magyaráznia. Persze megértette, hogy Sai most teljesen le van sokkolódva ettől a hírtől, de ő nem azért mondta el neki, hogy aztán kioktatásban részesítse; bár azért számított valami hasonlóra.

- Ez nem új keletű, Sai – válaszolta a fiatal fiú alig hallhatóan. – Én már akkor beleszerettem, amikor először találkoztam vele. Akkor még nem tudtam róla az igazat.

- Aha – volt a férfi válasza, majd ismét szívott egyet cigijéből. Hogy mindig is tetszett a fiúnak a férfi, az nem volt újdonság számára. Ezt már akkor észrevette, amikor állandóan róla beszélt, valahányszor a férfi felbosszantotta őt a piszkálódásaival. Na de, hogy szerelmes legyen belé? Arra még ő sem számított. – Na és mit vársz, mit mondjak erre? Te vagy a hülye, hogy ezt érzed iránta. Minek szerettél belé?

Sasuke a férfira kapta dühös szemeit. Most mit piszkálja őt? Nem képes felfogni, hogy ez az érzés akkor alakult ki benne Naruto iránt, amikor először találkoztak egymással? Hiszen akkoriban fogalma sem volt arról, hogy mégis kicsoda valójában. Nehogy már elítélje valamiért, amiről azt gondolta, hogy a legcsodálatosabb érzés a világon. Csak éppen rossz emberbe szeretett bele, ennyi az egész. Ilyen szerencsétlen is csak ő lehet. Bár, mintha Naruto említett volna neki valami olyasmit, hogy szeretett volna vele egy normális kapcsolatot kialakítani, amikor azt gondolta, hogy ő csak egyszerű fiú. Csak aztán elvetette ezt a gondolatot, amikor megtudta, hogy ő is egy prosti. Lehet, hogy ő is érzett iránta valami hasonló dolgot? Mert ha normális kapcsolatot akart vele kialakítani, akkor lehet, hogy a férfi is szerelmes volt belé?

- Mi az? – szólalt meg Sai összevont szemöldökkel, amikor látta a fiú elgondolkodó arckifejezését. – Mi jutott eszedbe?

Sasuke ráemelte pillantását, mint aki éppen álmából ébredt volna fel, de nem így volt. Valójában nagyon mélyen elgondolkodott.

- Semmi különös – válaszolta az Uchiha fiú nyugodt hangon. – Csak az jutott eszembe, hogy lehet, hogy Naruto is szerelmes belém? Vagy csak én gondolom ezt rosszul?

Sötét szerelemWhere stories live. Discover now