Az Uchiha fiú a férfi szobájában volt. Éppen ágyában ült, törökülésben, és elmélyülten rajzolgatott. Mellette ott hevertek rajzfüzetei, amik a többi rajzait tartalmazták. Éppen egy új ruhát rajzolt le, amit még tegnap este talált ki, és mivel mást nem csinálhatott Naruto engedélye nélkül, hát rajzolni kezdett, hogy elüsse valamivel az időt, amíg a férfi vissza nem tér.
Szokatlanul meleg volt ezen a napon. Pedig még csak április közepén jártak. Ezért ma Sasuke egészen könnyesen öltözött fel, hogy elviselje a meleget. Egy rövid ujjú felsőt és egy rövidnadrágot viselt. A felső egy picivel, jóval nagyobb volt, mint amilyennek kellett volna lennie, de Sasukét nem zavarta. Szeretett olyan felsőket felvenni, amik egy számmal nagyobbak voltak rajta.
Kissé idegesen simította hátra szemébe lógó tincseit, amik ebben a szokatlan meleg időben, most nagyon zavarták. Nagyon melege volt, ez nem vitás. Ráadásul egyedül volt, ami még jobban dühítette. Hiába foglalta el magát rajzolással, ez azért mégsem tudott javítani kedélyállapotán. Egyedül elviselni ezt a meleg napot, az maga volt a pokol. Ha legalább áthívhatott volna magához valakit, akivel tudott volna beszélgetni, akkor sokkal jobban érezné magát. Azonban nem hívhatta át Sait. Ha ezt teszi, azzal csak az ő sorsát pecsételné meg. Ha beszélni akar vele, neki kéne elmennie hozzá, de Naruto engedélye nélkül nem mehet el sehová sem, és ez még inkább dühíteni kezdte. Mindent úgy kell tennie, ahogyan az a rohadék akarja. Egy pici szabadteret sem engedett neki. Állandóan azt kellett tennie, amit ő mondott. Ráadásul már a szexet is olyan mértékűvé tette, hogy ő alig bírta kipihenni magát. Fogalma sem volt arról, hogy a férfinak, honnan volt hozzá elég ereje ahhoz, hogy ennyit szeretkezzen vele. Komolyan, nem unja azt, hogy állandóan vele van? Mert őt aztán igen. Egy kis pihenésre vágyott.
Egyszer csak nyílt az ajtó, mire az Uchiha fiú felpillantott. Szeme se rebbent, amikor látta Narutót belépni a szobába. Amúgy is tudta, hogy csakis ő lehet az, aki visszatérhetett. Kibán kívül egyetlen embere sem mert volna bejönni a szobájába az engedélye nélkül. Azonban Kiba most nem volt otthon, mert külföldre kellett utaznia egy fontos üzlet miatt. Így innen tudta, hogy csakis Naruto lehet az, aki bejött hozzá.
Naruto az ágyban ülő Uchiha fiúra emelte kék szemeit, amik eleinte kifejezéstelenül csillogtak, majd elmosolyodott, amin Sasuke enyhén összevonta szemöldökét.
- Szia! – lépett közelebb fiatal szeretőjéhez a szőke férfi, aki hűvösen figyelte őt, majd leült mellé az ágyra.
Jobb kezével finoman végigsimított a fiú arcán, aki egy szót sem szólt, csak továbbra is a férfit nézte, aki közelebb hajolt hozzá, majd szenvedélyesen megcsókolta. Sasuke lehunyta szemeit, és mint egy engedelmes szerető, hagyta, hogy a férfi nyelve szájába hatoljon. Naruto a selymes, fekete tincsekbe túrt erős ujjaival, és még szenvedélyesebben kezdte el ízlelni a fiú édes ízét. Sasuke mindezt némán tűrte. Még csak meg sem próbált tiltakozni vagy eltépni ajkait a férfitól. A férfinak feltűnt, hogy valami nincs rendben a fiúval. Elhúzódott tőle, és szeretője szép fekete szemeibe nézett, aki higgadtan nézte őt. Csak ajkai voltak enyhén szétnyílva, ahogyan a levegőt vette.
- Mi baj? – kérdezte a fiútól, és hangjában most őszinte aggodalom volt. – Rosszul vagy?
Sasuke arca továbbra is kifejezéstelen maradt.
- Nincs semmi bajom – válaszolta az Uchiha fiú hűvösen, miközben elkezdte elpakolni cuccait. – Csak nem volt szép dolog tőled, hogy megint egyedül hagytál. Nélküled elég unalmas ebben a hatalmas házban lenni. Főleg egy ilyen napon.
Naruto nyugodtan nézte fiatal szeretőjét, aki fölkelt az ágyból, és holmijait eltette az ablak melletti éjjeliszekrény egyik fiókjába.
- Azt gondoltam, nyugalmat akarsz – felelte a szőke férfi, és továbbra is a fiút nézte. – Amúgy is eleged lehet abból, hogy egyfolytában szeretkezek veled.
VOUS LISEZ
Sötét szerelem
FanfictionUzumaki Naruto egy átlagos tanárnak tűnik, ám ő valójában Japán egyik legveszélyesebb maffia bandájának a vezetője, akinek sok embernek a halála szárad a lelkén. Senki sem sejti róla, hogy kicsoda is valójában. Uchiha Sasuke egy átlagos diáknak tűni...