A fiatal fiú szíve a torkában dobogott és egyre csak arra tudott gondolni, hogy vajon a férfi hogyan fog vele szeretkezni. Gyengéden, vagy esetleg durván? Bár ahogy viselkedett vele eddig inkább az utóbbira tudott szavazni. Egyszerűen nem tudta elképzelni róla, hogy tud bárkivel is gyengéden szeretkezni.
Egy szobához értek ahol egy pillanatra megálltak. Naruto elővett zsebéből egy kulcsot és belehelyezte a zárba, majd elfordította, aztán kinyitotta az ajtót. Sasuke ettől még jobban pánikba esett, de nem mutatta ki. Nincs más választása, meg kell, hogy tegye a férfival, máskülönben az életével fizet érte, és abban biztos volt, hogy nem esne nehezére megölni őt. Naruto belépett a szobába maga után húzva a fiút is, aki nem mert tiltakozni. Ahogy beléptek a szobába Sasuke rögtön látta, hogy nem akár melyik szobába jöttek be. Ezt a szobát csak azoknak a vendégeknek tartották fent, akik a leggazdagabbak voltak itt a klubban. Itt minden volt, amit csak akartak a saját szórakoztatásukra. Hatalmas francia ágy, min vörös színű selyem takaró és párnák voltak, vagy különböző segéd eszközök, mikkel csak még jobban fokozni tudták saját gyönyörüket a vendégeket. Sasuke ahogy ott áll úgy érezte mindjárt elfog ájulni a testében lévő idegességtől. Miért húzza ennyire az időt ez a szemét? Miért esnek már végre túl az egészen?
Naruto ráemelte tekintetét. Noha a fiú arcán nem lehetett látni semmit se, szemein igen is lehetett látni, hogy mennyire ideges. Ezen elmosolyodott, majd lassan elengedte a fiú kezét. Sasuke döbbenten nézett a szőke férfira, aki ellépett mellőle és a szobában lévő kanapéhoz lépett, mire leült és kék szemeit, mik a szobában csak még sötétebbek voltak, ráemelte. A fekete hajú fiú halkan nyelt ettől a tekintettől. Szokatlan volt számára, hogy a férfi így nézett rá, hiszen azelőtt még soha sem tekintett rá így, ilyen vágyakozóan. Szinte kirázta a hideg tőle. Vajon mióta vágyhatott rá? Talán azóta, mióta megismerkedtek egymással?
- Nem kéne idegesnek lenned – szólalt meg Naruto kedvesen és Sasukét ez hozta vissza a valóságba. - Végtére is nem először csinálod ezt.
Sasuke komoran nézett rá. Már megint sértegetni próbálja. Miért élvezi, ha megalázhatja azzal, hogy egyfolytában arra célozz, hogy ő egy prostituált?
- Nem vagyok ideges – hazudta a fiatal fiú. - Mindössze hihetetlen számomra az, hogy azzal a férfival kell szeretkeznem, akiről eddig azt hittem, hogy a tanárom. Nem gondoltam volna azt, hogy egyszer le kell feküdnöm magával.
Naruto ismét elmosolyodott.
- Nem unod még azt, hogy egyfolytában magázol engem? Nyugodtan tegeződhetsz velem.
- Feltétlenül szükséges ez? - kérdezte Sasuke hidegen. - Minek kénem tegeznem?
- Mert az sokkal izgatóbb és számodra is könnyebb lenne, ha a nevemen szólítanál, miután följuttattalak a csúcsra.
Sasuke érezte vér szökik arcába, és zavartan félre kapta tekintetét, de már késő volt. A férfi még így is észre vette azt, hogy elpirult, min jól szórakozott.
- Csak nem hoztalak zavarba? - kérdezte mosolyogva a hosszú hajú férfi.
A fiatal Uchiha dühösen nézett rá.
- Fogja be! Egyáltalán nem jöttem zavarba!
- Akkor rosszul látom azt, hogy el vagy pirulva?
- Ne gúnyolódjon velem! Ha nem fejezi be azonnal, akkor itt hagyom a fenébe!
Ettől a kijelentéstől a férfi szemei hidegen kezdtek el csillogni és a fiú kezdte megbánni, hogy ezt mondta, de hát ha egyszerűen annyira feltudta őt bosszantani. Komolyan senki sem értett jobban ahhoz, hogy őt kihozza a sodrából, mint ez a férfi, aki oly régen hazudott már neki, és aki arra akarja kényszeríteni, hogy szeretkezzen vele.
YOU ARE READING
Sötét szerelem
FanfictionUzumaki Naruto egy átlagos tanárnak tűnik, ám ő valójában Japán egyik legveszélyesebb maffia bandájának a vezetője, akinek sok embernek a halála szárad a lelkén. Senki sem sejti róla, hogy kicsoda is valójában. Uchiha Sasuke egy átlagos diáknak tűni...