W końcu się pojawił. Jeśli jakieś daty się nie zgadzają z wcześniejszymi rozdziałami, to przepraszam ale albo mam gorszy wzrok niż zazwyczaj albo nie wspomniałam o tym, bo szukałam i nic nie znalazłam, więc jeśli już na początku zauważycie jakiś błąd z datą, to dajcie znać. Enjoy :)
******
@camilacabello97: Dzień dobry. Miłego dnia x
@laurenjauregui: Hejka. Tobie również, uśmiechnij się x
Od powrotu z Miami minął tydzień, a także tyle samo dni pozostało do zakończenia mojego przedostatniego roku szkolnego. Jak mam być szczera to nad nadgarstkiem pojawiły się nowe rany. Lucy widząc znów bandaż na mojej ręce, nic tak na prawdę nie powiedziała. Dziewczyna sama nie miała i nie ma łatwo, więc po części mnie rozumie, ale widziałam to rozczarowanie, które pojawiło się na jej twarzy. Chciałabym coś temu zaradzić. Być tak silna jak ona. Pozbierała się z nie robienia cięć, jednak to jest jedna z moich ucieczek. Robię to mając nadzieję, że jednego dnia pociągnę żyletką za mocno i mnie nie będzie. Wszystkim ułatwiło by to życie. Beze mnie będzie im lepiej. Komu w życiu jest potrzebna taka osoba jak ja? Beztalencie, głupia, nie robiąca nic, bez kierunku w którym chce iść, bezużyteczna i tym podobne..? Nikomu, dlatego czekam na dzień gdy po prostu zniknę i ułatwię życie Normani, Lucy, rodzeństwu oraz pozostałym a nawet Camili, do której w tak krótkim czasie się przywiązałam. Może i jeszcze nie ufam jej za bardzo, ale u mnie z tym jest problem, jednak czuje, że jakbym powiedziała jej prawdę na wiele tematów o mnie to by zrozumiała. Jest bardzo kochaną oraz dobrą osobą, jednak mam wrażenie, że ona nie traktuje mnie tak samo jak ja ją. To jest dziwne i skomplikowane..
@camilacabello97: Jak się czujesz?
@laurenjauregui: Prawda czy trochę podkoloryzować to?
@camilacabello97: Oczywiście, że prawda
@laurenjauregui: Źle, jest coraz gorzej, a ty jak się czujesz?
@camilacabello97: Co się dzieje? Chcesz o tym pogadać? U mnie jest okej
@laurenjauregui: Nie wiem czy jest o czym rozmawiać. Nie radzę sobie z tym wszystkim już
@camilacabello97: A dokładniej? Jeśli oczywiście można wiedzieć
Odczytałam ostatnią wiadomość od Camili i zastanawiałam czy coś jej wspomnieć. Nawet jeśli wiem, że zapewne i tak by się nie martwiła, to nie chce by miała powód do tego, ale z drugiej strony - może powinna wiedzieć by odejść ode mnie? Kolejna osoba jak to zrobi to nie będzie niczym takim, a dla mnie ułatwienie drogi do zrobienia czegoś poważnego. Im mniej osób będę miała przy sobie, tym bardziej będę wiedziała, że nie jestem nikomu potrzebna, bo dobrze wiem że tak jest. Taka osoba jak ja nie zasługuje na życie. Znajdzie się ktoś lepszy na moje miejsce, a ja po prostu z łatwością w końcu je oddam. Zaczęłam pisać co się dzieje, ale zrezygnowałam z tego. To nie jest chyba jeszcze czas by się dowiedziała.
@laurenjauregui: Możemy teraz o tym nie rozmawiać? Nie za bardzo chce. Przepraszam..
Zaczęłam pisać co się dzieje, ale zrezygnowałam z tego. To nie jest chyba jeszcze czas by się dowiedziała. Ma swoje problemy. Odpowiedź dostałam po kilku sekundach.
@camilacabello97: Nie przepraszaj Lo, jest okej, rozumiem to. Jeśli jednak byś zmieniła decyzję, wiedz, że jestem tutaj dla Ciebie. Jak będziesz chciała porozmawiać, to po prostu pisz, okej?
@laurenjauregui: Okej, dziękuje i ode mnie masz to samo. Jeśli będzie coś się działo, to śmiało pisz, może postaram się jakoś pomóc, dobrze?
Z dnia na dzień przekonywałam się, że było w tej dziewczynie coś co przyciągało mnie do niej by się z nią zaprzyjaźnić, mimo tego że nie długo mogę zniknąć będąc szczerym. Boli ta prawda, ale tak już jest i mam problem ze zmienieniem tego, tak samo jak inni którzy starają mi się pomóc. Dla mnie liczyło się zniknięcie..
Pisało mi się z nią bardzo dobrze, nawet jeśli czasem w jakimś dniu. była to tylko pojedyncza wymiana zdań. Już po niecałym tygodniu od naszych pierwszych wiadomości, mogłam stwierdzić, że Camila jest bardzo dobrą, mądrą, a także przyjacielską osobą oraz piękną dziewczyną, bo naprawdę jej wygląd zasługuje by być docenionym pod wieloma względami, tak samo jak innych osób. Nie ważne czy to dziewczyna czy chłopak, nie ważne czy z niedoskonałościami, nie ważne czy chuda czy przy kości, nie ważne czy chory czy nie. Każdy jest piękny na swój sposób.
@camilacabello97: Nie masz za co i będę pamiętać, dziękuje.
Po tej wiadomości, odłożyłam na chwilę telefon na łóżko, ponieważ mimo że jest środa zostałam w domu, bo w szkole też już nie wiele się dzieje i zeszłam chociaż na chwilę na dół by napić się herbaty i ewentualnie coś zjeść. W ciągu kilku minut wróciłam z powrotem do swojego pokoju i od razu chwyciłam telefon w ręce, gdzie czekała na mnie kolejna wiadomość od Camili, która zmieniła już temat. Byłam w sumie jej wdzięczna za to, bo czasem jednak nie potrafię sama zacząć innej konwersacji po takim "poważniejszym" temacie.
@camilacabello97: Masz jakieś plany na wakacje?
@laurenjauregui: Jeszcze nic mi nie wiadomo, ale pewnie jakieś raz po raz wypady ze znajomymi, zapewne jeszcze w międzyczasie jakieś urodziny oraz mam zamiar odwiedzić babcię w Miami, ale wszystko okaże się z czasem jak to będzie, a ty jakieś masz?
@camilacabello97: Wyjścia z przyjaciółkami, trochę czasu z rodziną poza Miami, a tak to odpoczynek, seriale i JEDZENIE!
@laurenjauregui: Czemu ostatnie słowo z wielkich liter? O.o
@camilacabello97: Bo kocham jedzenie, a najbardziej banany i pizze. Jeśli na spotkaniu dostanę to od Ciebie, będę Twoja :)
Nie zdążyłam odpisać, bo dziewczyna jeszcze coś napisała.
@camilacabello97: Powinnaś wiedzieć tak btw, że kocham jedzenie. To moja miłość
@laurenjauregui: Teraz już wiem oraz będę pamiętać o bananach i włoskim daniu ;)
@camilacabello97: Przekonamy się jak z Twoją pamięcią gdy uda nam się spotkać może w wakacje ^^
@laurenjauregui: Ale, co jeśli nie dam rady tego tak dokładnie zapamiętać, to co wtedy?
@camilacabello97: Coś się wtedy wymyśli, zgoda?
@laurenjauregui: Zgoda Camz
@camilacabello97: Lubię jak tak do mnie piszesz :) ♥
@laurenjauregui: Cieszę się :)
--------------------------------------------------
Do następnego :)
PS. Za wszelkie błędy wybaczcie, ale nie zawsze umiem wszystko wyłapać od razu nawet jak sprawdzam po kilka razy.
CZYTASZ
Internet Friends
FanfictionW pewnym momencie w życiu przychodzi taki czas kiedy nic się dla Ciebie nie liczy i jedynie o czym marzysz to zniknięcie z świata, ale gdzieś w głębi duszy jednak wiesz, że nie możesz tego zrobić, bo jest osoba a nawet osoby, które nie wyobrażają so...