Adsız Bölüm 6

32 6 1
                                    


Multimedia: Emir

Şarkı için son kısımda açıp dinleyebilirsiniz.=) 


 Ona omzumu vurup umursamadan Berk'lerin olduğu tarafa doğru ilerlemeye başladım. Arkamdan geldiğini biliyordum. Madem bu eve ve bu adama hapsoldum, beni hapis edenlerin buna pişman olması gerekirdi.

Berk'in önünde durduğumda gözlerindeki beğeniyi görmemek imkansızdı. Kibardı, sevecen biri gibi gözüküyordu. Gökyüzünü anımsatan gözleri güven veriyordu. Siyah sevgilisinin heyecanla anlatmaya başladığı şeyi dinliyordu ama nedense dinliyormuş gibi değildi.

' Küçük hanım, çok güzel görünüyor sunuz?' Gülümsememe engel olmadım ve iltifatını kabul ettim.

' Çok teşekkür ederim.' dediğimde başını kendisinden genç olan çocuğa çevirdi. Onun bu hareketiyle beraber ben de ona döndüm.

' Seni Emir'le tanıştırayım. Kendisi Demir'in kardeşi.' Son cümlesiyle olası olan tüm sempatimi mahvetmiş olabilirdi. Demir gibi ukala ve arsız birisiyse bir tanesi yeterdi, diğeriyle de arkadaş olmama hiç gerek yoktu.

Ama çocuk düşüncelerimi okurcasına bana bakıp gülümsediğinde ön yargılarımı bir kenara bıraktım. Demir'in aksine mavi gözleri vardı, abisi gibi kumral ve oldukça yakışıklı bir çocuktu. Sanırım genleri Allah tarafından kutsanmıştı. Bana uzattığı eli çok beklemeden sıktım, o ise zarif bir şekilde öptü ve ' Tanıştığıma memnun oldum Mira. Demek yeni okul arkadaşım sensin. Seninle çok eğleneceğiz emin ol.'

' Okul arkadaşı derken?' Neyden bahsettiğini anlatması için Demir'e döndüm. Zaten bizi izlediği için direk göz göze geldim. İsmini bilmediğim ve henüz tanıştırılmadığım sevgilisi ona birşeyler anlatırken o bizi izliyordu. Benim ona bakmamla zaten bunu bekliyormuş gibi, bize doğru ilerlemesi bir oldu.

' Abim senin üniversitede ikinci sınıfta olduğunu söyledi. Ben de üçüncü sınıftayım. Bilgisayar mühendisliğinde.Ya senin bölümün ne?' ilgili bir şekilde sormaya devam ediyordu da benim yine benim hakkımda verilmiş bir karardan haberim yoktu. Elbette üniversiteye devam edecektim ama bu kendi istediğim bir okul olmalıydı. Tekrar Demir'e döndüm.

' Bana söylemek istediğin bir şey var mı?' olumsuz anlamda kafasını salladı.

Elindeki kadehlerden birini bana uzattı, içki belki sinirlerimi yatıştırırdı.

' Emir bilmen gerekeni söyledi, pazartesi okula başlıyorsun. Emir ile gidip geleceksin. Bilmen gereken tek şey bu.' Ne yani kendi arabam olmayacak mıydı, bu canımı sıkmıştı.

' Benimle gideceğin için mi asıldı suratın?' endişeli bir şekilde bana bakan Emir'e döndüm. Ona değil hayatıma paldır küldür dalan bu adamaydı tüm garezim.

' Hayır, hayır. Aksine yeni ortamlarda gerilirim ve sayende belki de daha rahat olurum. Arabayı benim kullanmama izin verdiğin sürece çok iyi anlaşacağımıza eminim.' güldüm, bunu şaka sanmasa iyi olurdu, içkimden bir yudum alıp devam ettim. ' Bu arada Uluslararası Ticaret ,bölümüm.'

' Senin gibi birinden beklenmeyen bir bölüm.' araya giren ses sinirlerimi bozmaya yetmişti. Adını bilmediğim kadınla tanışma vakti gelmişti.

' Benim gibi birinden?' diyerek açıklamasını istedim, sesimin tek düze çıkmasına çalışarak. Beni zerre kadar tanımayan birinin beni aşağılamasına izin verecek değildim.

' Şımarık birisine benziyorsun, en fazla moda, tasarım gibi bölümlere ilgin olur sandım. Ayrıca ilgi odağı olmaya çalıştığın çok ortada, seninle bu evde yaşamak nasıl olacak çok merak ediyorum, Mira'cığım.' Bu aptal düşüncenin çelişkilerde boğulmasına izin verdim. Bu kadına kendimi tanıtma zahmetinde bulunmayacaktım. Üstüne gidersem onlara ilgi duyduğumu düşüneceklerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH'IN KURALLARI | #WATTYS2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin