Samanta:
Ne ridicam de pe canapea , ma bucura faptul ca planul meu a funcționat atât de bine , se vor înțelege bine ăștia doi.
Imediat cum a intrat am văzut sclipirea din ochi Larei, asa ca nu am putut sta cu mâinile în san pana ea se hotărea sa spună ceva.
-voi dormiți în camera pentru oaspeți!
-împreună?
Întreabă Lara.
-Nu separat.
Spun ironic.
-eu nu am de...
-dacă nu vrei sa dormi cu el în camera pentru oaspeți, vei dormi pe aceasta canapea al naibii de incomoda.
-of...bine.
Spune Lara și vad cum șoptește un 'multumesc'.
-voi unde veți dormi?
Întreabă Lara.
-afara, printre copaci, m-am gândit ca e bine sa încerci lucruri noi.
Și o vad pe Lara râzând.
-Acum pe bune!
-Ți-am zis.
-Bine, sa o lăsăm asa.
Înainte sa intram fiecare în camerele unde vom dormi îl iau pe Max de mana și îl trag la o parte.
-s-a întâmplat ceva?
Întreabă el.
-dacă te atingi de prietena mea cea mai buna, cu un singur deget fără ca ea sa vrea , considerate terminat. Ai înțeles ?
Pun accent pe" considerate terminat"
-Da stai liniștită.
-eu stau, doar ți-am zis, sa nu ma dai în judecata dacă îți fac ceva după, eu doar te-am anunțat.
Zâmbesc victorios și ma retrag în camera mea unde iubitul meu ma așteaptă.
-Ce i-ai spus lui Max?
-ca dacă se atinge cu un deget de Lara sa se considere terminat.
Îl vad râzând.
-de ce razi?
-pentru ca același lucru mi la spus și Lara.
-poi normal noi suntem ca doua surori, dacă te pui cu unu te pui cu amândouă, suntem nedespărțite.
-aveți o prietenie strânsă nu-i asa?
-foarte strânsă, as putea spune ca imposibil de destrămat. Dar și tu cu Max nu ?
-Ba da.
Spune și se apropie de mine.
-ești atât de frumoasa, piticot!
-ok, înțeleg ca sunt eu scunda dar nu-s nici pe departe piticot.
Spun asta și se apropie de mine îmbrățișându-ma strâns.
CITEȘTI
TIMIDĂ, Dar FRUMOASĂ
RomanceSamanta Smith este o fata obișnuită de liceu, dar eticheta de 'nevăzută scolii' o face ignorata și batjocorita de toți. Alexander Kirst se muta foarte des din cauza jobului tatălui sau. Odată cu mutarea lui Alexander Kirst într-un nou oraș, lângă ca...