Alexander:
Îmi deschid ochii și o vad pe Sam dormind pe pieptul meu, poate de aia am dormit atât de bine.
Ce drăguță e când doarme.-Neața!
Spune ea, deschizându-și ochi.
-Neața!
Spun eu.
-Nu ai plecat?
Spune ea răgușita.
-Nu am vrut sa te las singura.
Îmi zâmbește.
Nu credeam ca îmi va plăcea atât de mult de o fata după doar o zi decând o cunosc, dar asta e, e bine sa încerci lucruri care te fac fericit nu?Aud ceva din spatele uși, niște chei care se învârt în broasca.
-e mama.
Spune ea cu ochii cat cepele.
Ma arunc de pe pat și ma ascund din nou.
Avea dreptate intra mama ei.-Bună dimineața, Sam!
-Bună, mama.
-am vrut sa îți spun, ca eu și tatăl...
-Va despărțiți?
Spune Sam cu lacrimi în ochi, nu îmi place sa o vad asa.
-Ce?? Nu Sam, vroiam sa spun ca plecam împreună 1 luna și jumătate.
O aud răsufland ușurată.
Am auzit bine?
Chiar va fi singura acasă 1 luna și jumătate?
Ce fericit sunt, pot petrece mai mult timp cu ea.
Acum m-aș ridica și as săruta-o dar e mama ei și nici nu cred ca ar vrea.-sa nu îți mei treacă prosti din astea prin cap, de ce ne-am despărți? Eu și tatăl tău ne iubim.
-scuze mama.
O vad apropiindu-se de mama ei și îmbrățișează, ce mult as vrea sa ma îmbrățișeze pe mine asa.
-Dar acum, crezi ca te vei descurca singura atât de mult timp?
-Da, nu îți face griji. Când plecați?
-peste 2 ore.
-Bine.
-îți las cardul meu de credit, iar tata îți lasă bani, pentru orice eventualitate, ai suficienta mâncare pentru 3 zile în frigider și pe masa, am gătit mâncarea ta preferata, și ți-am spălat toate rufele. Am încredere în tine si știu ca e pe mâini bune casa.
Ii zâmbește și o sărută pe frunte, iar după iese din camera.
CITEȘTI
TIMIDĂ, Dar FRUMOASĂ
RomanceSamanta Smith este o fata obișnuită de liceu, dar eticheta de 'nevăzută scolii' o face ignorata și batjocorita de toți. Alexander Kirst se muta foarte des din cauza jobului tatălui sau. Odată cu mutarea lui Alexander Kirst într-un nou oraș, lângă ca...