Se aude dintr-o data un sunet enervant îmi deschid ochii și totul este la fel cum a fost și înainte sa adorm , eu care speram sa fi fost doar un vis.
Nici nu știu decând suntem aici.
Stai...unde e Alex?
Lacrimile își fac apariția pe obrazul meu.Simt doua mâini care ma cuprind din spate, sper doar ca e Alex.
Ma întorc și îl vad pe iubitul meu cu zâmbetul pe buze.
-de ce plângi iubito?
- crezut ca te-au luat de lângă mine.
-am fost lângă Lara și Max, m-am trezito repede și nu am vrut sa te trezesc și pe tine.
Îl îmbrățișez strâns.
-când aveți de gând sa ne dați drumul?
Striga Lara.
-domnișoară numai țipați va auzim .
-Răspundeți-mi la întrebare!
-decât timp suntem aici?
Tip eu când vad ca o ignora pe Lara.
-ok, nu răspundeți nici la asta, dar ce naiba o sa mâncăm ?
-Nu este necesar acest limbaj domnișoară.
-Nu este necesar , poftim? Cum nu este necesar, niște psihopați ne țin închiși aici de nu știu când și dumneavoastră îmi spuneți sa vorbesc politicos?
-eu nu v-am jignit domnișoară.
-iubito calmează-te, te rog, nu merita.
Ma strânge Alex în brate, fierb de nervi cred ca dacă nu era Alex aici începeam sa îmi smulg tot parul din cap.
-cum ar trebui sa ma calmez? Sunt închidă aici.
-Va fi bine.
Se stingeau luminile și se face bezna.
-Acum ne stingeți și lumina?
-Nu e necesara pe timp de noapte.
Vreau sa ma pun în pat dar ceva îmi atrage atenția, era o ridicatul într-un perete.
Vreau sa ma apropii de ea dar Alex ma prinde de mana.
-unde mergi iubito?
-Am văzut ceva acolo!
-ridicatura aia ?
-Da, și tu ai văzut-o?
-din prima seara decând am ajuns.
Mie frica sa merg pana acolo cine știe ce o sa ne facă dacă afla ca nu suntem în pat.
Ma apropii încet și pun mana, era exact ca o ușa.
Se aprinde lumina.
Și un miros puternic ma amețește, în următoarea secunda vad doar negru.
...
Simt o durere însuportabila de cap.
Îmi deschid ochii și e ceva diferit, suntem toți aici dar e diferit, suntem întinși pe jos iar aceea patura neagra numai e.
-Alex!
-ești bine iubito?
-cred ca da.
Ma ridic sa inspecteze locul.
-unde suntem?
-undeva de unde numai aveți nici cea mai mica șansă să scăpați!
Ma duc la un perete și ma las pe el, mana mea atinge podeaua și acolo e ceva sigur putem scapa de aici, dacă ne-au adus aici sigur exista și o cale de ieșire.
Diseară o sa dormim pe partea asta o sa ii spun Larei și lui Max sa venim pe partea asta.
-Acum nici pat numai avem?
-va dam o patura mare pentru toți!
Acestea fiind spuse din tavan cade o patura imensa, numai buna pentru planul meu de evadare.
CITEȘTI
TIMIDĂ, Dar FRUMOASĂ
Storie d'amoreSamanta Smith este o fata obișnuită de liceu, dar eticheta de 'nevăzută scolii' o face ignorata și batjocorita de toți. Alexander Kirst se muta foarte des din cauza jobului tatălui sau. Odată cu mutarea lui Alexander Kirst într-un nou oraș, lângă ca...