58

3.5K 206 12
                                    

Alexander:

Când am văzut-o pe Ana, am fost oarecum surprins, pentru ca am iubit-o, acum câțiva ani, dar ea a fost împreună cu prietenul meu cel mai bun, și am aflat, am trecut peste pana a apărut din nou în viata mea acum doi ani, am fost din nou împreună, dar la un moment dat a dispărut, iar acum știu ce s-a întâmplat.
Nu o mai iubesc, dar țin la ea.

Când mi-a spus ca vrea sa devina soția mea, ma pufnea rasul, și acel sărut, îmi pare atât de rău că am lăsat-o sa ma sărute, nu mai simt nimic pentru ea, poate doar dezamăgire, dar intre noi nu va mai fi niciodată nimic pentru ca exista o persoana pe care o iubesc mai mult decât orice, pe Sam.

-Lara unde e Sam?
Întreb îngrijorat.

-a plecat!

-poftim?

-a văzut tot, sărutul, și ...

-Dar nu e ceea ce pare.

-asta am spus și eu sa vina înapoi dar a spus ca nu vrea explicații.

-Dar nu ma mai iubești?

Spune Ana cu lacrimi în ochi.

-Ana, te-am iubit când aveam 14 ani, nici măcar nu știam ce e iubirea, iar acum doi ani, nici nu cred ca a mai fost vorba de iubire.

-Dar...

-Ana, uite! Ai văzut-o pe fata aia care era lângă mine când ai intrat tu?

-Da.

-ea, e fata pe care o iubesc, mai mult decât orice, nu am mai simțit asta niciodată.

-Dar atunci de ce m-ai îmbrățișat atunci?

-pentru ca eram surprins.

-și de ce m-ai lăsat sa te sărut?

-Nu te-am lăsat,  de aia te-am respins.

-uite eu te iubesc!

-Ana, o sa găsești și tu o persoana fără de care sa nu poți trai, pe care o sa iubești cum nu ai mai iubit pe nimeni vreodată, o sa simți fiori pe sira spinari de fiecare data când te va atinge, o sa zâmbești la gândul ca exista o persoana care te-a făcut sa te îndrăgostești!

-asta simți tu?

-Da, ea e lumina din întunericul meu.

Se lasă tăcerea.

-Acum dacă ma scuzi merg sa o acut pe aceea persoana care mi-a furat inima.

-Alex, nu știu unde e, dar sa o gasesti pana nu va fi prea târziu!

Spune Lara.

-cum adică prea târziu?

Întreb foarte îngrijorat.

-Nu știu ce are de gând sa facă.

Ies grăbit din casa și urc în mașină, pornesc și încep sa o caut pe micuța mea.
Nu știu ce m-as face dacă ar păți ceva din vina mea.

TIMIDĂ, Dar FRUMOASĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum