XXII. Immitis

828 83 18
                                    

Хейли

- Това е залата, в която тренираме с Хардин - оповести ме Раян, с което влязохме в гигантското помещение.

- Значи Хардин ще ни води по ръкопашен бой и стрелба?

- Да. Същото, по което ти е водел и Бен. Но при Хардин са по-добрите.

Замислих се дали не съм и аз от по-добрите, за да съм тук. Едва ли, знам, че Хардин има други причини да ме премести при себе си.

- Не си в класа на Фелиси по стрелба с лък, нали?

- Не, тя също като Бен ръководи на новите. Райдър е треньорът ми.

- Защо слагат безчувствени хора като Бен и Фелиси на най-новите?

- Защото така ще отсеят само най-добрите. Такива, на които има смисъл по-нататък да им преподават специалисти като Хардин и Райдър.

- И ти си от тях?

- Явно и ти също.

Искаше ми се да кажа колко зле бях например по стрела с лък или с пистолет, но така щях да накарам Раян да се съмнява в причините да съм тук. Рано или късно, другите ще разберат, че въобще не съм толкова добра, че да ме тренира Хардин.

- Хайде, натам сме.

С това аз и Раян се насочихме към група момичета и момчета, които се бяха събрали в кръг и слушаха някого. Хардин беше в центъра, а до него седеше младо момиче, което веднага познах  - Крисия. Застанах отзад, но все пак виждах. Той показваше някаква хватка, която ми се струваше направо невъзможна. Едно русокосо момиче вдигна ръка, когато Хардин попита дали имат някакви въпроси.

- Да, Лейла?

- А ако той е нападателят, как да го спрем? - идея си нямам какво каза туко-що тази Лейла.

- Лесно е, стига да имате бързи рефлекси. Хайде, ела тук - Хардин подкани русото момиче и то се приближи към него. Крисия се отдръпна назад и скръсти ръце - Когато той сложи ръката си на кръста ти, вдигаш противоположния си крак и риташ в корема - добре, това звучи лесно. - Хайде, направи го.

Лейла застана в позиция зад Хардин и с едната си ръка хвана кръста му. Преди да има шанс да направи друго, той се обърна и точно както обясни вдигна крака си във въздуха, но не я удари. Хората около мен започнаха да кимат, но аз идея си нямах как да го направя това.

Деца на Анархията - WATTYS WINNER 2017Où les histoires vivent. Découvrez maintenant