Εχει ο καιρος Γυρισματα

104 9 5
                                    

Shannon's POV

"Παιδιά μην φύγετε λιγο. Περιμενετε εδω" ειπα και τους σταματησα πριν φυγουν. Πλησιασα τον αντρα και είδα πανω στο καπο δυο χαρτοφυλακες. Ο ενας μεγάλος σαν βαλιτσα και ενας πιο μικρος.

"Χαίρομαι που ηρθες. Λοιπον. Το αμάξι σου ειναι το κατάλληλο για διαφυγή. Τοποθετη- Δεν χρειάζεται να ειναι εδω. Μπορούν να φύγουν." Ειπε και τους εκανα νοημα να φύγουν. Με κοιταξαν ερωτηματικά και εφυγαν.

"Τοποθετησα κατω απο το καθισμα σου ενα οπλο σε περίπτωση αναγκης.. Ωστόσο πισω τοποθετησα μπουκαλες διοξειδίου και μαζι με καποιους αλλους, αλλαξαμε την εξάτμιση. Δίπλα στο τιμόνι σου πλεον βρίσκονται κουμπια για την κατάλληλη χρηση του."

"Μα.. πως εγιναν ολα αυτα μεσα σε τέσσερις ωρες; Και σε τι χρειαζονται ολα αυτα;" ρωτησα τρομοκρατημενη.

"Καλη ερωτηση αλλα οχι για καποιους σαν εμας. Διαλύουμε αμαξια και τα ξαναφτιαχνουμε μεσα σε πεντε ωρες αλλα αυτη ηταν αλλη περίπτωση τωρα. Δεν ηθελε καν να ξεβιδωσουμε την μηχανη. Ειναι πανευκολο αν το εξασκεις χρονια" ανασηκωσε τους ωμους του και τον κοιταξα σοκαρισμένη. "Τωρα. Ολα αυτα ακομα δεν θα χρειαστούν για προς το παρόν αλλα καλο ειναι να εχεις μια καλυψη. Αυτό εδω εχει αλεξίσφαιρο, ενα οπλο και ολοκληρο κουστούμι στα μέτρα σου. Απο εδω και περα ολοι σας θα φορατε κουστούμια διότι εχουν καλυψη με υαλοβάμβακα και υφασμα ανθεκτικό σε αυτον. Ειναι λεπτη στρωση οπότε δεν θα είναι βαρυ. Υπαρχουν δυο οπλα με τους σιγαστηρες και τις σφαίρες.... αυτα για αυτον" Μου εδωσε τον μεγάλο χαρτοφυλακα και τον κρατησα στα χέρια μου.

"Αυτος εχει ενα συστημα το οποίο είναι συνδεδεμενο με το δικο μας. Ειναι ακουστικο, γυαλια νυχτερινης ορασεως... Κυαλια καλα αυτα δεν χρειαζονται ποτε για εμας... μαυρα γαντια για το οπλο και για να μην αφηνεις δαχτυλικα αποτυπωματα.. Και αλλοι σιγαστηρες, σφαιρες, αυτο ειναι το μικροφωνο σου, το ακουστικο... Αυτα. Θα τα φυλαξεις σε μερος που να μην φαίνεται. Ολα θα μεινουν ακρως απορρητα ακομα και για τους φιλους σου. Αντρες εχουν παει σπιτια τους και μιλανε με τους γονείς τους για ολα. Αυριο απο το πρωι θα μεταφερθουν στην επαυλη."

"Μαλιστα. Ενταξει..." εβαλα τα πράγματα στο αυτοκίνητο και τον κοιταξα ξανα.

"Επιτρεψτε μου να σας ενημερώσω ότι το βραδυ τα μεσάνυχτα ο πατέρας σας θα σας επισκεφτεί. Σε καμια περιπτωση δεν θα λειπετε. Και αν εχετε σκοπο να βρεθειτε με τους φίλους σας, καλυτερο θα ηταν να φύγουν κατά τις δωδεκα"

Red Line KillerOnde histórias criam vida. Descubra agora