Kalbin İtirafı

7.6K 604 44
                                    

Keyifli Okumalar 🎀

Genç kız elinde ki çiçekleri yere düşürürken Melonia diye bağırdı. Senin burada ne işin var ?

Melonia koşar adımlarla arkadaşına yürüyerek sıkıca sarıldı. Seni görmek için geldim sana söylemem gereken şeyler vardı konuşmam gerekenler derken gözü kapıda duran adama takıldı. Arkadaşından ayrılarak genç kızın koluna girdi.

Avery beni tanıştırmayacak mısın ? Kim bu beyefendi ?

Genç kız Brayden'a çekinerek baktıktan sonra Lord Brayden diye cevap verdi. Bu evin sahibi ve benim arkadaşım dedikten sonra gülümsedi. Artık onu arkadaşı olarak gördüğünü söylemekten çekinmiyordu.

Kızın dudaklarından dökülen arkadaşım kelimesine takılmamaya çalışan Brayden yürüyerek Melonia'nın elini tuttu. Dudaklarına götürerek usulca öptükten sonra sizde Melonia olmalısınız diyerek Avery'e baktı. Sizi izlerken kulak misafiri oldum dediğinde adını nereden bildiğini de açıklamış olmuştu.

Avery Brayden'in soru sormasına fırsat vermeden öne atılarak Melonia benim yakın arkadaşım beni merak ettiği için gelmiş dedikten sonra kıza baktı. Sözlerini yalanlamamasını umuyordu.

Melonia kızın yalanına hızlı bir şekilde uyum sağlayarak Brayden'a baktı, evet efendim arkadaşımı merak ettiğim için geldim bir kaç gün kalmama müsaade edersiniz umarım dedi.

Brayden genç kızın isteğini geri çevirmeyerek tabi ki diye cevapladıktan sonra onları yalnız bırakarak dışarı çıktı..

Melonia arkadaşına baktıktan sonra sevgiyle sarıldı. Avery seni çok özledim İki arkadaş bir süre birbirleriyle muhabbet ettikten sonra Avery mutfaktan yemeleri için kek ve yanına da içecek bir şeyler getirdi.

Melonia neden geldin, nasıl karaya çıktın, hadi geri dönemezsen, nasıl bu riski göze alırsın.
Genç kız endişeyle sıraladığı sözlerden sonra arkadaşına baktı.

Melonia bir hafta önce Lord Brayden ile arkadaşını gördüğü zaman kızla konuşmamaya ve buraya gelmemeye karar verse de Bilge Karina arkadaşının zamanının azaldığını söylediği için karaya çıkmak zorunda kalmıştı. Yine de bundan bahsetmemeyi tercih ederek arkadaşına cevap verdi.

Merak etme Avery, Bilge Karinayla konuştum, cebinden küçük bir şişe çıkararak arkadaşına gösterdi, iki gün boyunca bundan içeceğim ve denize tekrar döneceğim.

Avery umutla şişeye bakarak konuştu. Peki ya bende o şişeden içsem dönemez miyim.? Karina bana da bir şişe hazırlayamaz mı ?

Melonia üzüntüyle kıza baktı. Malesef Avery, sen buraya çok başka sebeplerle çıktın arkadaşım, senin geri dönüşün de bu sebeplerle bağlantılı olmalı.

Ama nasıl, biliyor muydun en başından beri. ?

Evet Avery, her gece nasıl bu tepeye baktığını gördüm. Bir parçan sürekli burada olmak buraya çıkmak istiyordu.

Avery başını üzüntüyle eğerek arkadaşına cevap verdi, böyle olacağını bilmiyordum !
Daha sonra bakışlarını kaldırarak tekrar kıza baktı. Ama ne düşünüyorum biliyor musun Melonia, eğer bilseydim yine de karaya çıkmak isterdim.

Ahh Avery, sen, sen ona aşık mısın yoksa ? ! Melonia içinde bir umut arkadaşına bu soruyu sorarken içinden keşke diye geçirdi. O zaman arkadaşı için bir şans olacaktı.

DENİZDEN GELEN / TAMAMLANDI -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin