Hep Bu Anı Bekledim

6.5K 545 67
                                    

Keyifli Okumalar 🎀

Avery kendisini çağıran yüce konseyin karşısına çıkmak için bir kaç dakikadır bekliyordu. Bilge Karina bir hafta önce kendisine haber vermiş ve herşeyi bugün karar verileceğini söylemişti. Karina'nın dediğine göre konsey ilk defa böyle bir şey için toplanıyordu ve ne karar vereceklerini Karina da bilmiyordu. Onlarla konuştuğunu ve ikna etmeye çalıştığını söylese de son karar onlara aitti. Eğer istemezlerse Avery bundan sonra yüzeye bir daha çıkamayacaktı.

Melonia'nın yüzüne üzüntüyle baktıktan sonra gözlerini kendisini çağıracakları yere doğru çevirdi. Bir an önce sonucu öğrenmek ve Brayden'a kavuşmak istiyordu. Eğer olumsuz bir karar çıkarsa ise ne yapacağını bilmiyordu fakat denizde yaşamaya devam edemezdi. Tanrıya yalvardığı sırada Karina'nın kendisine doğru yaklaştığını görerek hızla aradaki mesafeyi kapattı.

Karina ne söylediler benim için ? Gidebilecek miyim.Artık karaya çıkabilecek miyim.?

Söylememi yasakladılar Genesis. Seninle konuşmak istiyorlar.Son kararı sen vereceksin ?

Avery endişeli bir şekilde kendisini bekledikleri alana doğru ilerlerken büyük deniz yosunlarının arasından geçti. Bir an önce herşeyin bitmesini istiyordu.

İlk defa karşılaşacağı Konseyi gördüğü zaman gözlerini kapatarak kısa bir an duraksadı.

Tanrım lütfen yardım et. Lütfen evime dönebileyim. Brayden'a dönebileyim.

8 kişilik konseyin karşısına geçtikten sonra sessiz bir şekilde beklemeye başladı. İlk kendisinin konuşmaması gerekiyordu.

Evlenmişsin Genesis.Kurallardan ilkini evlenerek yıktığını biliyorsun değil mi ?

Bilmiyorum efendim . Evlenmemin yasak olduğunu düşünmedim. Kalbim sadece orada atıyordu efendim.Başka bir çarem yoktu.

Soruyu soran kadının kaşlarını çattığını gördüğünde söyledikleri için endişelenerek derin bir nefes aldı. Yanlış bir şeyler söylemekten korkuyordu.

Kalmaya devam edersen öleceğini biliyordun Genesis.Neden dönmedin.

Dönemedim çünkü..Sevdiğim adamı bırakamadım. Lütfen geri dönmeme izin verin. 7 ay olacak neredeyse. Beni unutmayacaktır böyle yaşamaya devam etmeyeceğini biliyorum.

Nasıl, nasıl biliyorsun.?

Onu gördüm. Avery dudaklarını ısırırken endişeyle devam etti. Brayden'i izlediğini açık etmişti. Kendisini öldürmeye çalışıyordu, benim için. Benim yanıma gelmek için belki de bilmiyorum.

Senin deniz kızı olduğunu biliyor mu ?

Avery soruyu soran kişiye baktıktan sonra herşeyin kendisi için bittiğini düşündü.Bakışlarında ki sertlik ve ifadesiz yüzü herşeyi açıklıyordu. Avery yine de doğruyu söylemesi gerektiğini hissederek evet dedi evet benim ne olduğumu biliyor.

O zaman verilecek tek bir karar var Genesis. Bir daha karaya dönmeyeceksin. Senin bir deniz kızı olduğunu bilen adamın yanına tekrar dönmene izin veremeyiz. Sırrımızı açığa çıkardın belki de bütün denizaltı dünyasını tehlikeye attın.

Avery korkuyla öne atıldı.

Hayır lütfen yalvarırım izin verin. Ondan korkmanıza gerek yok.Asla bunu başkasına demeyecektir. Beni seviyor sırrımı saklayacaktır.

Kararımız kesin Genesis. Bir daha karaya dönmeyeceksin. Seni buraya aitsin ve ait olduğun yerde yaşayacaksın.

Avery hıçkırıklara boğulurken lütfen diye yalvarıyordu. Biliyordu ki karşılarından çekilirse verilen kararı bir daha değiştiremezdi.

DENİZDEN GELEN / TAMAMLANDI -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin