Evlilik Yemini / 1.Kısım

6.3K 507 47
                                    

Keyifli Okumalar 🎀

" Seni çok seviyorum Lord Brayden ve evet kabul ediyorum. Seninle evleneceğim "

~~~~~~
2 hafta sonra

İşte böyle başlamıştı evdeki bu curcuna.Tepenin üzerinde bulunan görkemli malikanenin kapıları davetliler için bir kereliğe mahsus açılmış ve herkesin merakla beklediği düğün insanlar tarafından görülmek için heyecanla gelinmişti.

Londranın ileri gelenleri, bekar kadın ve erkekler, evli eşler hepsi IV. Miller Dükü Brayden Shaw Hunt ve onun yeni gelini Düşes Avery Genesis Eglantine Hunt'ı görmeye gelmişti.

İnsanların beklerken konuştuğu tek şey zaten evleneceklerinin 2 hafta önce ki baloda belli olduğuydu. Lord Brayden kızı herkesin içinde öperek diğer Lordların önünü geri dönülemez bir şekilde kapatmıştı. Genç kızın da Brayden'a olan bakışları ve davranışları evliliğin çok da uzak olmadığını belli etmişti.

İnsanlar gelin ve damadın evin kapılarından çıkarak tepenin üzerine kurulmuş aşana doğru geldiklerini görerek ayağa kalktılar. Herkes Dük ve Düşesi alkışlıyor aynı zamanda da dükün yakışıklılığıyla Düşesin güzelliğinin uyumuna imrenerek bakıyorlardı.

Tepenin üzerine kurulmuş alan evlilik yemini edecekleri kısımdı. Daha sonra ki dans ve eğlenceler için de evin içinde bulunan ve hazırlanmış olan balo salonuna geçeceklerdi.

Brayden yanında zarafetle yürüyen genç kıza sevgiyle baktı. İkisinin de heyecanlı olduğu yüzlerinden belliydi ve bunu tek anlayan James gibiydi.

~~~~~~~~~

3 gün önce

Brayden ne yapıyorsun, çık dışarı düğünden önce beni böyle görmemen gerekiyormuş.

Avery elleriyle üzerini kapatarak kendisini saklamaya çalıştı.

Saçmalık kim söyledi. 3 gün sonra karım olacaksın seni görmemde hiç bir sakınca yok bence.

Brayden kollarını göğsünde kavuşturarak kapıya yaslandı.Gelinliği yetiştirmeye çalışan kadınların çıktığını görerek hızlıca içeri girmiş ve kaç gündür göremediği kızı görmek istemişti.

Leydi Olivia söyledi. Damat gelini görmemeliymiş yoksa evlilikleri lanetlenebilirmiş.

Ahh Olivia, Brayden kıza doğru yürürken de arkadaşının karısının ismini söyleyerek sitem ediyordu. Daha sonra James'in biryerlerden duymasını umarak konuşmadını sürdürdü.
James gel ve karını götür lütfen. Avery'nin aklına olmadık şeyler sokuyor.

Yine de çıkar mısın lütfen üzerimde sadece kombinezon var.

Brayden duraksayarak dikkat etmediği kıza baktı. Üzerinde gerçekten de her yerini belli eden bir içlik vardı ve gördüğü şeyler sertçe yutkunmasına neden olurken bir adım geriledi.

Ben farketmedim özür dilerim. Çıkıyorum.

Kapıya varmışken duraksadı ve arkasını dönerek gülümsedi.

DENİZDEN GELEN / TAMAMLANDI -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin