Keyifli Okumalar 🎀Brayden başını kızın saçlarına yaklaştırarak kokusunu içine çekti. Aklına gelen düşüncelerle kızın kulağına doğru fısıldadı.
Neden sana her baktığımda ya da saçlarının kokusu burnuma çalındığında denizle bir alakan olduğunu düşünüyorum. Neden böyle hissediyorum !!
Avery kulağına fısıldanan sözlerle bacaklarının titrediğini hissederken Brayden'in yüzüne bakacak cesareti bulamayarak başını adamın göğsüne biraz daha gömdü.
B-bilmem .. Banyo yaparken olan şeyleri kullanıyorum .. Dudaklarından zor bir şekilde çıkan sözleri aynı şekilde fısıldayarak cevap verdi.
Brayden kızın sözlerini beyninde tartarken bu kokunun evinde bulunan şeylerden kaynaklanmayacağını düşündü. Kızın kendisine has olduğunu hissediyordu. Elini yumuşak dalgalı saçlara değdirerek hafifçe okşadı.
Ben hislerimde yanılmam Avery, sende bana denizi anımsatan bir şeyler var.
Boğuk bir şekilde çıkan sesi kızın tüylerinin ürpermesine sebep olurken dansın akışına göre kızı yönlendirmeye devam etti.
Vakit ilerlerken bu sefer müzikle birlikte dans etmeye başlamışlardı.Bir ara nefes aldıklarında ise genç kız aslında dans etmeyi bilmiyorum diyerek utanmadan cesur bir şekilde bunu itiraf etmişti.Balolarda çalınan müziklerin aynıları Brayden'in evinin yemek salonunda duyulurken kıza bildiği her dansı göstermiş ve öğretmeye çalışmıştı.
Avery yoruldum diyerek sandalyelerden birine otururken Brayden gülümseyerek kendisine bir bardak içki doldurdu. Yorulmamıştı fakat sonlara doğru kızın enerjisine ayak uyduramamıştı. Genç kız şöminenin önünde duran adama bakarak teşekkür ederim çok güzel bir geceydi dedi. Gerçekten de çok iyi vakit geçirmişti.
Genç kız oturduğu yerden kalkarak adama yaklaştı. Artık odama gitmeliyim vakit geç oldu ..
Brayden bir kaç saniyelik bir sessizlikten sonra kızın gözlerine bakarak gitme dedi. Aralarında konuşulmadık bir konu vardı ve bunun unutulup gitmesine müsaade edemezdi.
Kıza doğru yaklaşarak kızın açtığı kapıyı tekrar sessizce kapattı.
Konuşmamız gereken bir şey var. Benim konuşmayı çok istediğim ...
Şimdi vücutları birbirine çok yakın bir şekilde kapının önünde duruyorlardı.
N-ne konuşacaksın ? Avery içten içe Brayden'in ne konuşmak istediğini tahmin edebiliyordu. Kendisi de bu konunun konuşulmasını beklemiş ama Brayden açmayınca düşünmemeye çalışmıştı.
Konuşmak istediğim şey ben büyükannemin yanına gittiğim gece aramızda olanlar..
B-ben unuttum olanları endişelenmene gerek yok çok da önemli değildi yani zaten değil mi ?
Brayden'in yüzünde gördüğü ifadeden adamın bu durumdan rahatsız olduğunu düşünerek söylediği sözleri aslında üzülerek ifade etmişti.
Benim için önemli Avery ve unutmadım. Nasıl unutabilirim ki .. Seninde unutmanı asla istemem.
Avery Brayden'in sözleriyle mutlu olurken biraz önce söylediği sözler için pişmanlık hissederek başını kaldırarak Brayden'in gözlerine sıcak bir şekilde baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZDEN GELEN / TAMAMLANDI -
Historical FictionHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Sen benim diğer yarımsın... diye fısıldadı adam. Genç kızın sarhoş olunası kokusunu içine çekerken derin mavi gözlerine hayran bir şekilde baktı. Seni haketmek için ne iyilik yaptığımı bilmiyorum ....diyerek kızın dudaklarına...