Keyifli okumalar 🎀
Genç kız brayden'a bakarak, Şey düşündüm ki yani gördüğüm kadarı ile bu evde iki kişi çalışıyor onlara yardım edebilirim diye cevap verdi.
Brayden kızın şaka yapıyor olma ihtimalini bir kenara bırakarak onların işi bu Avery ! Diye çıkışarak Yapmaları gereken şeyi yapıyorlar ve karşılığını da fazlasıyla alıyorlar diye cevap verdi. Kızın saf ayağına yatıp yatmadığını ölçerek kendisini nasıl olur da hizmetçilerle aynı kefeye koyabilir diye düşündükten sonra başka yapabileceğin bir şeyler olmalı diye düşündü.
Kızın burada hiç bir ücret ödemeden kalmasına da bir şey demezdi sonuçta söylediği gibi hayatına son vermek isteyen kıza mani olmuştu. Tabiki de ölmesine izin verecek bir adam değildi ve kızın daha fazla konuşarak kendisini üzmemesi için de kız kendisine çalışarak evinizde kalmamın bedelini ödeyebilirim dediğinde olumlu cevap vermişti.Takdire şayan bu davranış karşısında Brayden artık kıza daha farklı gözle bakıyordu. Bedavadan yaşamaya alışmış kişileri sevmeyen adam kızın bu davranışı karşısında etkilenmiş ve kıza saygı duymaya başlamıştı. Sonuçta yakın arkadaşı bile hayatını çalışarak kazanmış biriydi ve Brayden'da böyle yetişmiş ve şu an geldiği hale bu şekilde gelmişti. Tabi şimdi evden çıkmıyor olabilirdi fakat bu işlerini devam ettirmediği anlamına da gelmezdi. Sonuçta evden de yapabildiği bir sür şey vardı.
Genç kızın sözleriyle düşünceleri bölündü ve söylediği sözlerin saçmalığı karşısında kesin bir şekilde hayır cevabını verdi. Avery genç adama bakarak resim çizmeyi sevdiğinizi gördüm fakat hep aynı şeyi resmetmişsiniz. Ay ışığı altında ki deniz. Neden bunu değiştirmiyorsunuz ? Diye sormuştu. Brayden hemen hayır dese de kızın söyleyeceklerini merak ederek devam etti. Değiştirecek olsam neyi çizmemi isterdin Avery diye sordu.
Genç kız duraksadı ve cevap vermekte kararsız kaldı. Adamın nasıl karşılayacağını bilmiyordu. Lordu sinirlendirmek istemiyordu sonuçta. Düşündüm ki yani eğer sizde isterseniz çizmeniz için size yardımcı olabilirim. Yani demek istediğim isterseniz beni kullanabilirsiniz.
Kullanmak mı diye düşündü brayden. Bu kız söylediği sözlerin ne anlama geldiğini bilmeyecek kadar saf mı yani diye düşünerek Seni kullanmamı mı istiyorsun Avery diye sordu. Genç kız dan evet cevabını aldığında daha fazla uzatmayarak peki resimlerde seni kullanacağım fakat ben çağırmadan karşıma çıkmayacaksın diye cevap verdi. Ayrıca bu istediğin şey senin için çok zor olacak Avery diye mırıldandı. Hareketsiz kalmaya dayanabilecek misin bakalım diyerek yemeğin bitmiş olduğunu belli edercesine kapıya yöneldi.
Kızın yanından göz ucuyla dahi bakmadan geçip giderken Avery giden adamın arkasından sarsılmış bir şekilde durduğunu farkederek yanında ki sandalyeye hızlıca kendisini bıraktı. Konuşurken zorlanmış ve kelimelerin dudaklarından dökülmesinde tereddüt etmişti. Biraz daha oturduktan sonra sandalyeden kalkarak odasına yöneldi. Yaşadığı stresin üzerine güzel bir uykuyu hakettiğini düşünüyordu.
~~~~~~~
Ertesi gün olduğunda Avery elinde süt bardağı ile mutfaktan çıkmış bir vaziyette odasına doğru giderken, brayden'in çalışma odasından çıktığını görerek duraksadı.Brayden kızı görmeyerek merdivenlere doğru yönelmişti. Derin bir nefes alarak bardağı sıkıca tuttu. Merdivenlere yöneldi.Aklına gelen düşünceyle odasına girdi. Bugün bir yolunu bulup kendisini yıkaması gerektiyordu.Saçları parlaklığını yitirmeye başlamış ve üzerinde bulunan kendine has kokusu gitmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZDEN GELEN / TAMAMLANDI -
היסטורי בדיוניHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Sen benim diğer yarımsın... diye fısıldadı adam. Genç kızın sarhoş olunası kokusunu içine çekerken derin mavi gözlerine hayran bir şekilde baktı. Seni haketmek için ne iyilik yaptığımı bilmiyorum ....diyerek kızın dudaklarına...