Ryder

217 7 2
                                    

Deze ochtend zou ik naar men nieuwe school gaan omdat mama weeral was overgeplaatst. Ik was wel blij dat ik weg kon van mijn vorige school, daar werd ik gezien als 'de badboy' en enkel omdat ik tattoos en een piercing heb. En eigenlijk ben ik helemaal geen badboy, ik studeer haal goede punten en spijbel niet. Zodra ik beneden kwam zag ik dat de tafel gedekt was maar er niemand aan zat. Er lag wel een klein briefje.

Ben je broer naar school gaan doen

xxx mama

Ik smeerde eerst men eten voor school en daarna ontbeet ik. Na een half uur kwam mama terug thuis ze zei dat we binnen een uurtje zouden vertrekken. Ik zou een rondleiding krijgen van een leerling en daarna kreeg ik direct les.

Ty:

Veel succes straks op je nieuwe school.

Ik:

Thnx bro, maar laten we hopen dat ik jou niet als leerkracht heb.

Ty:

haha heel grappig.

Mijn Broer Tyler geeft ook les op de school waar ik naartoe zou gaan, dus de kans was groot dat ik hem tegen zou komen. Maar ik hoopte uit de grond van men hard dat ik geen les van hem zou krijgen. Het zou me niet verbazen als hij me voorschut zou zetten.

"Ryder, maak je klaar we moeten vertrekken" schreeuwde mama door het huis. Snel pakte ik mijn rugzak en zette die in de hal. Ik deed men lerenjasje aan en men schoenen. Ik checkte of dat ik men gsm bij had, zodra ik hem voelde in mijn broekzak pakte ik men rugzak en stapte de auto in. Na een tiental minuten te rijden kwamen we bij de school aan. De lessen waren bezig dus er was niemand in de gang. We waren onderweg naar het kantoor van de directeur maar onderweg kwamen we Tyler tegen. "Hey Ty" zei ik terwijl ik hem een bro-hug gaf. "Praten jullie nog maar even ik ga al vast" zei mama en ze wandelde weg.

"Moet jij geen lesgeven". zei ik "Nee na de pauze pas, en ik moet spijtig genoeg geen lesgeven aan het 6de enkel aan het vierde". "Wat spijtig" zei ik sarcastisch terug. "Je krijgt trouwens een rondleiding van een vierdejaars dus wees een beetje aardig". Ik grinnikte. "Ik ben toch altijd aardig". "Tuurlijk Ryder tuurlijk, maak ik ben serieus". "Ja ik zal aardig zijn, is het een meisje of een jongen?" vroeg ik. "Een meisje, ik weet voor de rest niets enkel dat ze in 4de zit". Verder werd er niet veel gezegd en liep Tyler met me mee naar het kantoor. Juist toen ik wou kloppen kwam er een mevrouw naar mij toe zei dat ik met haar mijn boeken moest gaan halen dus dan deed ik dat maar. Onder tussen was er al een bel gegaan dat betekende dat het pauze is z'n 5 minuten later had ik al mijn boeken in mijn rugzak gestopt en wandelde ik terug naar het kantoor ik klopte aan en stapte binnen.

Aan het bureau stonden 2 stoelen in de linker stoel zat mama en ik de rechter zat een meisje met hele donkere bruine haren -bijna zwart- die tot haar schouders kwamen. Ze had blauwe ogen die een grijze tint hadden, ze droog ook een bril met grote glazen. Ik zag haar ogen over mijn lichaam gaan. Ik snapte haar wel, je ziet niet elke dag een jongen onder de tattoos en een lip piercing je school binnen lopen. Door mijn tattoos word je meteen een badboy genoemd, wat ik spijtig vind van ik ben dat eigenlijk helemaal niet. Ik haal goede punten en probeer niet te veel aandacht te trekken

"Zullen we vertrekken?" vroeg ze, ik knikte enkel als antwoord. Zodra we uit het kantoor kwamen stelde ze zich direct voor. "Ik ben Alex adams en ik zit in het 4de" ik knikte en juist toen ik me wou voorstellen begon ze terug te praten wat ik niet erg vond. "Zou ik je rooster mogen zien dan kan ik je je lokalen laten zien". Ik gaf haar mijn rooster. Ze legde uit dat ik al mijn hoofdvakken op het bovenste verdiep had en de rest van de lokalen ging ze me laten zien. Ik antwoord iets van is goed en begonnen aan de toer.

de nieuwe laatste jaarsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu