Lucrurile-n timp

95 6 0
                                    

    -1,2,3,4,1,2,3,4!E timpul sa va treziti potarnichilor!Comandantul Dylan va da trezirea in aceasta dimineata,asa ca miscare,miscare si iar miscare!

    M-am prefacut ca nu il aud pe Dylan care urla de nebun prin casa si mi-am pus perna pe urechi.Insa linistea mea nu a durat mult pentru ca a dat buzna la mine in camera si m-a luat pe sus direct din pat.Facea destul de des asta in ultimul timp.

    -Dylan!Jet oceanic si lasa-ma jos ca ti-o iei pe coaja!!!

    -Capitanul Dylan nu reactioneaza la ordinele unei domnite rasfatate,si zambi strengareste stiind ca il priveam.

    Atunci mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui si l-am muscat cu putere de gat(nu va ganditi la prostii,perversi mici!).In acel moment mi-a dat drumul si a inceput sa se vaiete de durere:

    -Aauuu!Kate,ce naiba ai?!Doare!

    -Nu spuneai ca invincibilul capitan Dylan nu reactioneaza la ordinele unei domnite rasfatate?Ei bine ,domnita reactioneaza la gesturi brutale,spun eu hotarata in timp ce Jess,Demi si Mike radeau deformand sirul din sufragerie.

    -Cred ca mi-ai lasat semn!se smiorcaie Dylan.

    -Lasa-ma sa vad!si ii dau capul intr-o parte pentru a-i admira gatul care acum avea pe el un semn mov evident si doua intepaturi mici.

    M-am dat doi pasi in spate si am inceput sa ranjesc precum un copil mic ce stia ca facuse o tampenie,dar apela la farmec pentru a nu o incurca.

    -Ups!Hai ca nu e asa rau,nu-i asa?ii intreb pe ceilalti care acum aveau fete mai mult uimite decat amuzate.

    -Nuuu....imi raspund indoielnic toti in cor.

    -E mov!Si evidenta!racneste Dylan uitandu-se in oglinda.

    -Uite o esarfa sweety...Pa!si fug pe scari aruncandu-i esarfa mea roz in fata.

    In final ajunsesem la scoala in masina cu Jessica si Dylan care ma obligase mai mult sa merg cu el in masina,in timp ce Demi se dusese impreuna cu Mike si cu masina lui.

    Dupa o zi plina de "Cum te simti?","Cum o duci?" sau "Esti bine,Kate?" am ajuns acasa si m-am apucat de teme si de invatat pentru a doua zi.

    Tot asa au decurs lucrurile si in urmatorii doi ani.Katelin era mereu in intrecere cu Daria Gellis,sefa clasei,si isi dorea sa fie mai sus decat ea.Dylan a incerca pe cat posibil sa nu se ataseze prea tare de Kate.Acelasi lucru facea si Mike cu Demi,cu toate ca si ei,ca si ceilalti doi erau facuti unul pentru altul.Jessica se mentinea si ea pe acelasi loc cu Kate,insa isi facea intotdeauna timp si pentru Joe,care o sustinea mereu in tot ceea ce facea.

    -Nu pot sa cred!Nu pot sa cred ca vom absolvi toti cinci de-odata!topaie Demi bucuroasa,tocurile ei facand un zgomot putin cam deranjant.

    -Toti sase poate vrei sa spui,da Joe buzna in casa fara sa bata la usa sau sa sune la sonerie.

    -Jessica!o strig eu pe Jessica ce se afla inca in camera ei.Joe a venit si daca mai stai mult o sa intarziem,tropai eu mai tare decat Demi adineauri.

    -Kate,nu e destul ca m-ai pus sa stau pe tocurile astea gicantice?Acum te rog,nu vreau sa si surzesc din cauza lor.

    -Ok,sunt gata,coboara Jessica pe scari.Kate,te iubesc si sandalele astea sunt geniale,insa data viitoare poate alegi unele cu tocul ceva mai mic.

    -Gata,lume?inyreaba Dylan poftindu-ne afara.

    Ne-am urcat cu totii in trei masini pentru ca nu avea rost sa ne inghesuim.Jess cu Joe,Demi cu Mike si eu...eu ma alegeam ca de obicei cu Dylan.Insa masina era geniala pentru ca era mare,un fel de Jeep si nu aveam probleme cu spatiul sau cu sifonatul rochiei.

    Ajunsi in fata scolii i-am vazut pe prietenii mei,deci eram ultimii,cu toate ca Dylan condusese foarte bine ca deobicei.

    -Fetelor?le atrag atentia lrietenelor mele care stateau ca pe ghimpi uitandu-se la Daria care acum era pe scena.

    -Nu iti face griji sis',incearca Demi sa ma calmeze vazandu-mi fata probabil ingrozita.

    -Da,o sa iei premiul intai,continua Jessica.

    -Felicitari domnisoara Gellis!Pentru rezultatele foarte bune din acest an,scoala noastra va ofera premiul intai,spune domnul director inmanandu-i premiul.

    -Nu cred!Marai printre dintii ce mi se inclestasera automat.

    -Perfect...spune Jess.

    -S-o ia naiba,maraie Demi.

    -Ea e,in persoana,incerc eu sa ma amuz.Probabil o sa ne felicite pentru locul doi,banuiesc(pentru ca si eu si Demi si Jess avusesem fix aceleasi note).

    -Si acum,as vrea sa le invit pe elevele care in acesti frumosi ani de liceu,au incantat profesorii si au facut acesta scoala mandra ca le are ca eleve,se aude vocea directorului.Premiul de onoare al acestui liceu,si premiul intai bineinteles,este acordat domnisoarelor Sarah Katelin Nikhlas,Demi Christina Illove si Jessica Marry Owlsa,doamnelor si domnilor!

    Dupa ce am crezut ca lesin pe scena,ne-am luat diplomele si am mers la restaurantul inchiriat de liceu pentru organizarea banchetului.Ne-am dat jos robele de absolventi ai unei prestigioase scoli si am lasat la vedere tinutele extravagante.

    -Arati grozav,Kate,spune Dylan indemnandu-ma sa il iau de mana cand intram pe usa restaurantului.

    -Nici tu nu arati prea rau,ii fac cu ochiul si ii zambesc cu inteles.

    Seara a fost de-a dreptul senzationala.Am dansat,am cantat si m-am distrat de minune.Singurul inconvenient au fost ochii negri si stralucitor ai lui Dylan care ma urmareau cu o grija iesita din comun si foarte enervanta.

    Era deja dimineata,defapt era pranz.Ajunsesem pe la 5 dimineata deci cred ca am dormit doar vreo sase ore.M-am dat somnoroasa jos din pat si m-am dus repede in bucatarie pentru ca imi era foarte foame,mai rau ca deobicei.Am fost surprinsa sa o vad pe Demi cu un pahar cu ceva rosu in mana si pe Mike langa ea care se stramba intr-una.

    -'Neata soare!ma intampina Demi.

    -'Mneata....spun cascand cu pofta.Ce bei?

    -Suc concentrat de rosie pentru dieta.Nu cred ca vrei sa gusti.

    -Defapt,apare Dylan in tocul usii,de ce nu o lasi si pe Kate sa incerce?Poate o sa ii placa.

    Cei doi isi aruncau priviri care incepeau sa ma sperie,insa Demi imi intinse cu un fel de temere in privire.Am inceput sa beau acel lichid rosu consistent.Dupa prima gura,am realizat brusc ce era defapt si o stare generala de greata m-a cuprins instant.Imi venea sa il scuip,dar avea un gust bun,prea bun.Am inceput sa beau ca o nebuna din paharul plin cu sange.Cand am terminat,am lasat paharul pe masa si am inceput sa tremur la gandul a ceea ce facusem.

    Multumesc cititorilor pentru ca imi urmaresc postarile si pentru ca prin numarul destul de mare al vizualizarilor ma motiveaza sa scriu in continuare! :*

P.S.:Scuzati greselile de ortografie :)

Strange lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum