Ma ridic alarmata in capul oaselor si privesc cu grija in jur.Ma simt mai ametita decat intr-unul din caruselurile alea din parcurile de distractii.Incerc sa ma dau stangace jos din pat,insa nu reusesc sa stau in picioare mai mult de doua secunde si cad ametita pe parchetul din fata patului.
-Demi,Jess!strig la capatul puterilor tinandu-ma cu mana de burta din cauza gustului amar ce dadea sa evadeze pegura mea.
-Kate,ce naiba?!
Taylor aterizeaza rapid langa mine si simt cum gatul imi zvacneste in partea dreapta si ma arde.Din spatele lui Taylor,direct din asternuturile mele vad unduindu-se in cel mai gretos mod,o hidosenie de sarpe gros,cu colti ascutiti si cu ochi demonici privindu-ma insistent.Am incercat sa tip cat de tare si de isteric am putut:
-Sarpe!
Inima imi batea nebuneste si imi asteptam deja sfarsitul pentru ca stiam ca acel sarpe nu era unul obisnuit,era cu siguranta un demon venit din strafundurile intunericului,venit sa imi ia viata.Insa din nou,am avut un noroc putin spus chior.Exact cand pocitania asta mai avea cativa centimentri pana coltii lui faceau contact cu pielea mea,Dylan a fost acolo ca sa il prinda.L-a ridicat deasupra capului si i-a dezvaluit intregul corp gros,contorsionat de vreo doi metri.Bestia era puternica,astfel incat a reusit sa ii zgaraie obrazul lui Dylan,lasand o urma insangerata,dar nu prea adanca.Am tipat de spaima cauzata de scenariul din fata mea si de cele si mai groaznice din mintea mea.Din cauza otravii din rana mea sangeranda de pe gat,ameteala inca era prezenta si inconstienta de asemeni pentru ca ma zbateam disperata in bratele lui Taylor.Vroiam sa ma arunc eu in fata bestiei,numai ca sa imi vad prietenii bine.Nu realizasem ca Dylan se transformase in lup,insa vroiam sa o fac si eu.Dar nu puteam,ceva ma oprea.Sarpele s-a avatat pe deasupra capetelor noastre si-a icercat sa iasa prin geam,cioburi ascutite cazand peste noi.Intr-un moment parca ireal,inainte ca cioburile sa apuce sa faca contact cu vreo parte din pielea mea,Taylor ne-a smucit pe amandoi,lasandu-i loc lui Dylan sa spintece in doua creatura cu piele solzoasa.O jumatate din corp a alunecat afara,pe geam.Insa cealalta jumatate a ramas la mine in camera,zvarcolindu-se si imprastiind ceva sange gretos pe alocuri.Simteam cum mi se intoarce stomacul pe dos,ca atunci cand ma transformasem pentru prima oara.Eram sigura ca sarpele ala emanase in sangele meu un soi de otrava,pentru ca imi simteam venele zvarcolindu-se amenintator si capul invartindu-se ametitor.
-Eu zic sa o ducem de aici,sugereaza Taylor.Nu vreau sa vomite pe mine.
-Haide Kate,ma ridica Dylan iar eu il prind strans de dupa gat.
-Ce-ce a fost aia?intreb inca speriata.
-Era un hellsnake,un demon care in timpurile stravechi era folosit de varcolaci sau vrajitoare pentru a opri puterile vampirilor sau chiar pentru a-i ucide.Depinde de cat de batrane erau creaturile,cu cat mai batrane cu atat mai fatale.Norocul tau ca esti doar pe jumatate vampir.
-Si ce o sa imi faca veninul?O sa imi fie rau pentru zile?Saptamani?
-Nu,doar maxim o jumatate de ora.
-Atunci e bine,banuiesc.
-Bea asta,imi intinde o cana cu un lichid verde,vascos inauntru.
Il beau cu grija pe tot,ca mai apoi venindu-mi sa-l scuip din cauza gustului oribil.
-Ce boscheti pisati mi-ai dat sa beau,Dylan?
-Nu sunt boscheti,sunt plante medicinale.
-Si se pare ca ajuta,ar trebui sa mai bei,se amuza Taylor de pe fotoliul din dreapta mea.
Din gest reflex,piciorul neu a zburat catre abdomenul lui,luandu-l prin surprindere.
-Au!Kate!Ce naiba ai?Doa
CITEȘTI
Strange life
Teen FictionOare ce se poare intampla cand esti o antisociala de 14 ani si ai o viata plictisitoare?Ce reactie va avea Katelin Sarah Nikhlas cand va observa ca viata nu este numai ce se vede sau ce este la suprafata,ramane de vazut.