Ama aniden maskesini yukarı doğru çekti ve ben ŞOK oldum. O masknin altında olan kişi Burak değil KEREM Dİ!!😱😲◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤
7. Bölüm: Fitness vakti💪
6 Eylül
Ben o şokla elim ayağım titremişti. Düşünsenize sadece sevgiliniz ya da ileride bir şeyler düşündügünüz kişiyle yaşadığınız güzel bir günün aslında kızlarla yatan erkek sürtüğü bir adamla olduğunu görmeniz ! Aman Allah ım!
Deliricem şimdi. Dona kalan şaşkın yüzümü değiştirdim ve omuz silktim. Ardından da şoktan çıktığımda elimle kontrolsüz bir şekilde Kerem in kolundan çekildim ve onu sertçe ittim. Bana hala pis pis sırıtıyordu. Ardın dan da lafa o girdi;K : Hey Melek Nasıls..
Cümlesini bitiremeden benim konuşmam onun sözlerini kesti.
M : YA SEN NASIL BİR ADAMSIN YA! Senin yüzünden günüm mahvoldu. Pislik.
Derken kücük bir sesle arkama baktım. Bu Leyla ydı. Bana güler bir biçimde bakıyordu.
L: Melek ya kızma çocuğa . Bak işte kötü birşey mi yaptı?
Kerem hiç istifini bozmuyordu.
L : Bak özür de diler şimdi.
Leyla nın bu sözleri söylediğini duyan Kerem in gözleri pörtlemişti.
K : Saçmalamayın lan!
L : Özür dile kızdan.
Leyla nın yanında duran Serdar da dediklerini destekliyordu.
Kerem hiçbirşey yapmadan gitti. Onu üzmemiştik ama ilk defa üzülmüş gibi duruyordu.
Maskesini kokteyl masasına bıraktı ve Salon kapısından hızlıca çıkıp gitti. Galiba özür dilememek için gitti heralde. Üzülmüştü galiba. Ama umrumda değildi. Şuan aklımda takılı olan şey Kerem Burak kılığına girdiyse Burak nerde?Saat 20:34 ' da
Eve Serdar ın arabasıyla gelmiştik.Maskemi çıkarmıştım.
Bu günüm güzel geçeceğini düşümüştüm. Ama Kerem bunu mahvetmişti. Zaten arabasından ve sesinden anlamalıydım. Kokusundan da diyeceğim ama kokusu Burak ın kokusuydu. Parfümü bile düşünmüş. Ama hasta olduğunu söylediği için sesini pek kafama takmamıştım. Ya telefon görüşmesi?
Burak 'ın telefonunun Kerem de ne işi vardı. Kesin Burak'a bişey yapmıştı. Merak etmiştim. Salona girdiğimde Kerem in horlayan sesi kulaklarımda yankılanmaya başladı. Onu uyandırıp Burak nerde diye sormalıydım. Yanına geldim ve omzunu dürttüm. Bacağının birini koltuğun üst tarafına atmış ve bir kolu ensesinin arkasındayken bir eli de sarkıktı. İyice dürttüm.M : Uyaaaan!!!
K : Immm..
Daha çok elimle dürttüm. Daha sonra tek gözünü açtı ve sırıttı. Sonra iki gözüne de açtı ve ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Çocuk (Tamamlandı)
RomanceBir kızın en iyi arkadaşının yanlışı yüzünden bir erkekle aynı evde kalmak zorunda kalıyor. Gizemli olan bu yakışıklıyla güzeller güzeli Meleğin yaşadığı aşk dolu , gizemli ve komik maceralar sizi bu kitaba daha çok bağlayacak.Birinci bölümü okuyup...