CC-13

1.6K 55 39
                                    

Hala nefeslerimizi yüzümüzde hissederken dudaklarımız daha uzaklaşmamışken gözlerime baktı. Ve içtenlikle sadece küçük dudaklarını iki kelimeye yer verdi;

"SENİ SEVİYORUM ❤"

◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤

13.Bölüm : Sevdiğim Adamla Kamp💕

13 Eylül Pazar

Bu sözlerin en garip yanı da bir psikopat dan duymaktı. Bu gerçekten çok güzel hissettiriyordu. Ben de karşılık verdim;

"Ben de seni ❤"

O güzel dişleriyle gülümsedi. Daha sonra hala tatlı sırıtışlarını yaparken uzaklaştı.

K : Seni kampa yeniden bırakmam gerek. Çok merak etmişlerdir.

M : A a evet. Şey ...😁

Çok utanıyordum. Eskiden neden onu düşünmeden duramamamı şimdi anlamıştım. Tek bir açıklaması olabilirdi , tabiki onu seviyordum. Ama onun böyle kötü bir suç işlediğini duyunca bu kendime yedirememiştim. Ama artık emindim. Onu seviyordum , ve o da beni ...

K : Hadi gel benimle.

Kerem elimi tuttu ve birlikte kayalıkların üstünden önceki olduğumuz yöne doğru yol aldık. Onunla olmak güvende hissettiriyordu. Ne kadar onun böyle kötü şeyler yaptığını bilsem de. Ama bunların hiçbiri onun suçu değildi. Bunu bilmek güzeldi💕 Birlikte mağaranın olduğu yöne doğru gittik. Kerem yerde duran sırt çantasını tek koluna taktı ve yeniden elimi tuttu. Bu gerçekten o kadar güzeldi ki. Birlikte kamp yerine doğru yürümeye başladık. Derken akarsunun üstünde duran tahta köprüden geçtik. Ben ilk adımımı attığımda tahta köprü hiçte sağlam durmuyordu. Kerem beni arkaya itti ve buranın güvenli olmadığını söyledi. Bu yüzden köprüden geçmek yerine Kerem yandaki baltayı aldı ve sol tarafta duran ağacı kesmeye başladı.

M : Ne yapıyorsun?

K : Görürsün...

Kerem in kestiği ağaç suyun öteki tarafina doğru düştü ve bir köprü görevi gördü.

K : Hadi!

M : Ne?

K : Ağacın üstünden karşı tarafa geçeceyiz bana garip garip bakma.

M : Hayır öyle bakmıyorum sadece köprü varken neden böyle bir şey yaptın. Köprü pek güvenli olmasa da geçebilirdik.

K : İyi o zaman sen oradan geç ben buradan geçiyorum.

M : İyi

K : İyi 😃

M : İyi!!! 😠

Ona benim haklı olduğumu gösterecektim. Yavaşça köprüye adımımı attım ardından Kerem de ağacın üstüne çıktı ve dikkatlice yürümeye başladım. Ben de ona baktım .

M : Hey Kerem izle ve gör.

Bana döndü ve gülerek baktı.

K : Tamam. 😆

Ben asil bir şekilde köprüde hızlı ve özgüvenli yürümeye başladım . Derken birden köprü son bastığım adımda çökmeye başladı. Bastığım tahtanın ilk kırılışında Kerem in kahkahalarıyla ona sinsilik ve kızgınlıkla baktım. Oda bana düş de aklın başına gelsin der gibi bakıyordu. Düşeceğimi anlayınca birden Kerem suya atladı ve dimdik orada bekliyordu. Derken köprünün yamuluşu yüzünden dengemi kaybedip suya düşüyordum ki Kerem beni sert kollarıyla yakaladı. Onun kollarına düştüğümde gülmeye başladım. Çünkü bu durum gerçekten komikti. Daha karşı tarafa çok mesafe vardı. Bu yüzden başa dönmeye karar verdik. Çünkü su gerçekten soğuktu. (Kerem in kucağından olduğum için suya değmesemde hissetmiştim. 😈) Başa döndük ve Kerem açtığı ağaçyoluyla karşıya geçtik. Kamp yerine gerçekten çok vardı. Bizde yola koyulduk. Mağaradan aldığım tüylü battaniyeyi altı ve üstü sırılsıklam olan Kerem in üstüne örttüm. Oda bana tatlı tatlı bakıp gülümsedi.

Çapkın Çocuk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin