K : Bonjour Médecin Melek.
(Selam doktor Melek)
◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤
16.Bölüm : Geri dönüş 👍🗼👎
3 Ocak Pazartesi
Şaşkınlıktan donakalmıştım. Sadece öylece baktım. O da bana geçmişimi hatılatırcasına yandan bir gülümseme attı. Ve yerinden kalktı. Ardından bana doğru gelmeye başladı. Tam oturduğum koltuğun önüne geldiğinde durdu. Eğildi , sonra da birden bana sımsıkı sarıldı. Hala şoktaydım. Konuşamadım bile. Geri çekildiğinde kocaman gülümsüyordu. Beni gördüğüne çok mutlu gibiydi. Şaşkınlıktan kafamı salladım. Ardından ben de ayağa kalktım. Yanında kendimi küçük görünce Kerem in uzadığını farketmemle sinirim bozuldu. Artık hiçbir erkekle olmayacağımı düşünüyordum ama 4 yıl önceki aşkım geri dönmüştü. Kesin bu suçlardan kurtulmak için Paris'e kaçmıştı. Önünde sadece duruyor ve ona bakıyordum. Şaşkındım. Bu yüzden pek bir hareket yapamıyordum. Onun gözlerinde yeniden kaybolmam ile boynuna atlamam bir oldu. Beni elleriyle sımsıkı sardı. İstemsizce gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı. Onu çook özlemiştim. Yaklaşık 5 - 10 dakika böyle kaldık. Hastaları bekletmiştik fakat öyle özlemiştim ki onu bile fark edemedim. Geri çekildiğimde Kerem yine gülümsüyordu. Benimde gözlerim yaşlarla dolmuştu. Mutluluk gözyaşları. Belimde olmayan eliyle yanağımdan baş parmağıyla gözyaşımı sildi.
K : Ağlama , artık burdayım...Ayrılmayacağız
M : 😢💕💖💗😁😢
Hem ağlıyor , hem de gülüyordum. İki elimle Kerem in yüzünü tutup dudaklarına yapıştım. Oda ellerini belime koydu. Boşta kalan kollarımı boynuna doladım. Bir kaç dakika buna devam ettik. Ve çok güzeldi. Yıllar sonra yeniden ona dokunabilmek , sarılabilmek , öpebilmek..... muhteşemdi. Sonrasında artık ben de gülüyordum. Yeniden ona sımsıkı sarıldım. O da bana. Geri çekildik. Salaklığımıza gülüştük.
M : Oturun Kerem Bey size terapi uygulayayım.
K : Olur Melek Hanım , memnuniyetle.
Gülüştük. Ardından Kerem kırmızı koltuğa oturdu. Hala tatlı tatlı sırıtıyordu. Bu kadar tatlı ve etkileyici gülümsemeye sahip olmak zorunda mıydı? 😁 Hemen yanına gittim ve kırmızı koltuğun yanındaki tek kişilik şişme koltuğa oturdum.
M : Uzanın Kerem Bey.
K : Emriniz olur Melek hanım.
Güzel ve tatlı bir sohbetle neler olduğunu nasıl hissettiğini sordum. Soruları bitirdikten sonra gözlerini kapatmasını ve hayal kurmasını söylediğimde tek gözünü açıp açıp bakıyor ve sinsice gülüyordu. Gülerek geçiştirdim. Ona rahatlaması için güzel bir terapi yaptıktan sonra yeniden kalkmasını söyledim. Emrimi anında yerine getirdi. Ben de gidip koltuğuma oturdum. Ve ciddi bir şekilde gülerken durdum ve ses tazeledim.
M : Kerem Bey , sizin sorununuz çok stresli olmanız. Rahatlamanız gerek. Mutlu olmanız ve kendiniz için bir tatile ihtiyacınız var. Teknolojiden , şehir ortamlarından uzak durun. Daha çok piknik yerleri akarsu kenarları ve su sesleriyle eşlik eden kuşları küçük bir tatilde keyfini çıkarın. Baş ağrılarınız bile kesilecektir.
K : Hmm , peki teşekkürler Doktor Melek Hanım. 😎
M : Rica ederim Kerem Bey....🙂
Kerem koltuğundan kalktı ve masama doğru geldi ve yüzüme doğru yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Çocuk (Tamamlandı)
RomanceBir kızın en iyi arkadaşının yanlışı yüzünden bir erkekle aynı evde kalmak zorunda kalıyor. Gizemli olan bu yakışıklıyla güzeller güzeli Meleğin yaşadığı aşk dolu , gizemli ve komik maceralar sizi bu kitaba daha çok bağlayacak.Birinci bölümü okuyup...