Kerem in ve Betül ün o cırtlak ince sesine dayanamayan ben ve Leyla hızla arabadan indik.
İndikten sonra tek düşündüğüm yola nasıl devam edebileceğimiz değil , Kerem in bu kızı görünce neden hemen değişmesiydi. Tam bir pislikti , ve ben ona bir daha ASLA GÜVENMEYECEKTİM!◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤
10.Bölüm : Psikopat Katil
8 Eylül Salı
Yolda ne yapacağımızı düşünür bir şekilde dönüp dolaşıyorduk. Derken farkettiğim üzere evimize uzak bir yer değildi burası. Yürüyerekte gidebilirdik. Bu yüzden ilerde eve yakın mesafede bulunan dolmuşlara doğru yürümeye başladık. Kerem e çok kızgındım. Neden o sürtük kızla beraber gitti ki? Hala şaşkın bir biçimde içimden bu tür şeyleri geçirerek yolun sonuna ve dolmuşlara gelmiştik. İçeri girdik ve oturduk. Sonra ise dolmuşun hareket etmesiyle yorgunluktan derin bir "oh" çektik.
.......
Artık alışveriş merkezine varmıştık. Dolmuştan indik ve dönen kapıdan içeri girdik. Alışveriş merkezi çok doluydu. Hemen çadır ve kamp eşyaları olan kısma gidip çadırlara baktık. Derken orada Burak ta alışveriş yapıyordu.
L : Melek baksana Burak da burdaymış.
M : Gördüm gördüm.
Burak çadırlara bakarken gözü bu tarafa kaydı. Sonrasında yüzünü şaşkın bir ifade sardı. Ve üzgün bir biçimde buradan uzaklaştı. Hala ona Keremle aynı evde kaldığımızı söylemediğim için kırgındı.
Uzaklaştığını düşündüğüm anda birden yanıma geldi.B : Selam.
M :Selam.
B : Sana bir şey söylemem gerek Melek.
M : Dinliyorum , bak...Kerem konusunu sana bahsetmediğim için üzgünüm. Bir yakınım olarak bunu sana söylemeliydim , özür dilerim.
B : Merak etme ben seni affettim. Ama şimdi Kerem ile ilgili önemli bir şey var. Bu mektubu al ve evdeyken açacağına dair söz ver.
M : Merak ettim şimdi 😁. Peki söz veriyorum.
Mektubu bana verdi ve;
B : Görüşürüz , diyerek gülümseyip gitti.
O gittikten hemen sonra oradan kırmızı renkte ucuz bir çadır seçtim.
M : Bu nasıl Leyla.
L : Hmm....güzel . Hem fiyatıda uygun.
Laylayla çadırımızı ve tulumlarımızı aldıktan sonra bir kaç tane de malzeme alıp oradan ayrıldık. Lanet Kerem şimdi döneklik yapıp gitmeseydi kolayca eve dönebilirdik ama o pislik sarışın bi Betül yellozuyla gitmeyi tercih etti. Biz ise şimdi iki saat dolmuş bekleyecektik , of 😒.
Saat 15:36' da
Eve sonunda gelmiştik. Ayaklarıma kara sular inmişti. Leylayla gelir gelmez kendimizi yatağa attık. Şimdi Kerem döneklik yapmasaydı hiç yorulmamış olacaktık. O yorgunlukla zorla kalktım ve mutfağa gittim. İki bardak su içtikten sonra makarna suyu kaynatmaya başladım. Mutfak sandalyesine oturdum ve ümitsiz ve kızgın bir şekilde Kerem in neden böyle bir şey yapacağını düşündüm. Bir sebebi olmayacağını bilsem bile belki de önemli bir işi olabilirdi. Ama böyle bir serserinin nasıl önemli bir işi olabilirki. Kızgınlıkla yeniden kaşlarımı çattım. Televizyonu açtım ve haberlere baktım. Haberlerde birden eşgali olan bir fotoğraf vardı. Aman Allah ım fotoğraftaki kişi KEREMDİ😱 "Psikopat katil aranıyor" yazıyordu. O şaşkınlıkla oturduğum sandalyeden düştüm. Ve hemen elime gelen telefon ile Kerem i aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Çocuk (Tamamlandı)
RomanceBir kızın en iyi arkadaşının yanlışı yüzünden bir erkekle aynı evde kalmak zorunda kalıyor. Gizemli olan bu yakışıklıyla güzeller güzeli Meleğin yaşadığı aşk dolu , gizemli ve komik maceralar sizi bu kitaba daha çok bağlayacak.Birinci bölümü okuyup...