Herkesin bir başlangıç hikayesi vardır. Bir dosta , yeni bir aileye ya da hata yapmayacağına inandığı yeni bir başlangıca ... Bende bunlara inanarak attım dış Dünyaya adımımı , insanlarla tanışmayı , kaynaşmayı düşünürken birden sen çıktın karşıma . İsmini anmak bile keyif veriyor bana. Geçirdiğimiz bu koca yıl ders oldu bana. "Asla bir serseriye aşık olma" ...
Yıllar geçse de unutmadım seni Kerem. Herşeyinle kabul ettim seni , tabii sen de beni. Güzel bir yolculuğa çıktık birlikte , sadece ikimiz. İlerde bir aile olacağımızı düşünerek açtım seninle bu yeni sayfayı. İlk günkü tanıdığım Kerem değişmeyecekti , değişsin de istemiyordum zatenBen onu her haliyle seviyordum...
Sonsuza dek..♧●▪♧●▪♧●▪♧●▪♧●▪♧●▪♧●▪♧●▪♧●▪♧
Final Bölüm : Sadece Sen 🌹
Yeni Yıl
L : Hey! Çabuk Melek geç kalıcaz.
M : Geliyoruuum.
Parisin göbeğinde duran evimizden ilk seyahaatimizi yapmaya hazırdık artık. Kafamı kapıdan çıkardım ve bir gürültüyle ayağımla kapıyı açarken elimdeki koca bavulu elimden düşürüyordum. Kapıyı açmayı başardığım an derin bir ohh çektim. Şu tahta kapıyı sonunda açabilmiştim. Elimdeki kırmızı ve kahvarengi bavulları zorlukla kaldırıyordum. Kaldırırken bi hönkürme çıkmıştı boğazımdan. Ardında Leyla "dan yardım etmesini söyledim. Şükür tenezzül edebilmişti.
Araba dolmuş taşıyordu bile.
L : Hadi bu kadar yeterli gidelim artık.
Kafamı sallayarak onayladım birlikte arabaya bindik. Şoför koltuğunda Leyla vardı. Ben de yanında oturuyordum. Aynı zamanda elimde duran kutudaki böğreklerden bölüp bölüp ağzıma atıyordum. Havaalanına geldiğimizde Keremi aradım.
M : Alo Kerem nerde kaldın uçak birazdan kalkıcak.
K : Geliyorum siz nerdesiniz?
İlerde gördüğüm sırıta sırıta gelen kişi o olmalıydı.
Evet bu oydu,
M : Hey burdayım görüyo musun beni?
Zıplayarak el sallıyordum.
K : Koltukların yanındaki zıplayan kanguru sen misin??
M : Hep dalga peşindesin.
Telefonu kapattım. Beni gördüğüne şüphe yoktu. Ordan nasıl görünüyordum ki. Boşverdim her zamanki Kerem işte , sonunda yanımıza gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Çocuk (Tamamlandı)
RomanceBir kızın en iyi arkadaşının yanlışı yüzünden bir erkekle aynı evde kalmak zorunda kalıyor. Gizemli olan bu yakışıklıyla güzeller güzeli Meleğin yaşadığı aşk dolu , gizemli ve komik maceralar sizi bu kitaba daha çok bağlayacak.Birinci bölümü okuyup...