Leyla' dan sonra banyoya girdim ve ihtiyacımı giderdim. Kerem 'e hep alıştığım için o sanmıştım. Her neyse ...
Bugün kamp var ve kafamın boş olması gerek bu yüzden hiç birşeyi umursamayacağım,Kerem'i bile...
◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤◇¤
11.Bölüm : Kamptaki kayıp
12 Eylül Cumartesi
Saat 08:35 'di . Banyodan çıkmıştım ve kahvaltı hazırdı. Kırdığım yumurtaları tavada bir güzel pişirdim ve tabaklara koydum. 5 dakika sonra kahvaltı hazırdı.
M : İşte hazır... Leylaaa!! Gel hadi hala bitmedi mi şu lanet makyaj operasyonun.
L : Ya geliyorum!
2 dakika sonra Leyla geldi , her zamanki gibi yine evrim geçirmişti. Masaya oturdu ve yine o yemek görünceki ağız yalama hareketini yaptı...
L : Yess , sucuklu yumurtaa
M : Ye hadi mal...
Leylayla kahvaltımızı ettik. Sonra ise odaya geçtik ve bavullarımızı son kez kontrol ettik. Üstüme kot tulumumu içine de beyaz kısa kollu body mi giydim. Saçlarımıda iki yandan balık sırtı başlayacak şekilde güzel bir şekilde Leyla ördü. Leyla nın bir yeteneği de çok güzel saç yapardı ama malesef sadece kendine yapamazdı , ben de uğraşabildiğim kadar uğraşır ama hala onun saçını bir boka benzetemezdim😂. Neyse...
Doğal bir makyaj yapıp dudak parlatıcımı sürdüm ve artık gitmeye hazırdık artık. Bir çantamı omzuma takıp diğer bavulumu da tekerlekleriyle birlikte kapıya doğru yürüdüm. Ve dışarı çıktık... Küçük bir tatil iyi gelecekti hele şu Kerem şokunu yaşadıktan sonra ...
İnşAllah...
.........
Kamp otobüsüne binmiştik. Arka koltuklarda Burak ta oturuyordu. Bavullarımız otobüsün alt tarafında olan o bölge gibi bir yerdeydi. Artık yolculuk başlamıştı . Umarım güzel geçecekti...Umarım.😔
Yarım Saat Sonra...
Gözlerimi yavaşça açtım. Küçük bir ışık vurdu yüzüme . Yandan bir el dürtüklüyordu beni , bu Leyla 'ydı.
M : Ne vaar...
L : Melek kalk hadi geldik.
M : Nee! Offf tamam kalkıyorum.
Heyecanla yerimden fırladım. Herkes bavullarıyla birlikte otobüsten iniyordu. Ben de çantamı aldım ve otobüsten indik. Bavullarımızı da alıp kamp yerine doğru yürümeye başladık. Sonra yanımıza Burak ve Serdar gelmişti.
S : Selam kızlar.
Ben ve Leyla : Meraba.
B : Kamp yeri Mystic Ormanında yapılacakmış.
M : Orayı hiç görmedim.
B : Ben de bilmiyorum ama çok ıssız bir ormanmış.
L : Öyle mi ? Sen ne düşünüyorsun Serdar😈.
S : Ben bir kere gitmiştim. Buralar ıssız olur , sana buralarda zarar verebilirler yanımda dursan iyi olur.
Leyla küçük bir gülüş attıktan sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Çocuk (Tamamlandı)
RomanceBir kızın en iyi arkadaşının yanlışı yüzünden bir erkekle aynı evde kalmak zorunda kalıyor. Gizemli olan bu yakışıklıyla güzeller güzeli Meleğin yaşadığı aşk dolu , gizemli ve komik maceralar sizi bu kitaba daha çok bağlayacak.Birinci bölümü okuyup...