Έκλεισε την πόρτα του μπάνιου πίσω της και κάθισε στα γόνατα ακουμπώντας πάνω της. Εκείνος ήταν εκεί. Την περίμενε στην κουζίνα και έπινε τον καφέ του. Όχι δεν ήταν όνειρο ή μήπως ακόμα κοιμόταν. Τσίμπησε αυθόρμητα το χέρι της για να σιγουρευτεί.
Σηκώθηκε και πλησίασε τον νιπτήρα. Κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέπτη. Είδε ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο της. Το βλέμμα της ήταν υπέροχα καθαρό, κάτι που είχε καιρό να δει και τις άρεσε.
Έριξε λίγο νερό στο πρόσωπο της και γύρισε κοντά του.
«Ντύσου να φύγουμε» της είπε.
«Που να πάμε;»
«Δεν ξέρω. Όπου μας βγάλει. Ντύσου»
«Είσαι τρελός έτσι;»
«Μπορεί και να είμαι» είπε και την σήκωσε στα χέρια του.
«Μάρκο. Δεν πάω πουθενά. Έχω να βγάλω μια ύλη και εκτός αυτού περιμένω και τα κορίτσια. Συγνώμη που το χαλάω. Αλλά κάθε Κυριακή εδώ είναι»
«Και τι κάνετε;»
«Αρχικά μαγειρεύω» του είπε «Ναι, μην γελάς»
«Καλά, καλά, συγνώμη. Μετά;»
«Κάποιες φορές έρχεται και ο αδελφός της Ειρήνης με τους φίλους του»
Ο Μάρκος την κοίταξε λοξά, μα δεν πρόλαβε να μιλήσει. Το κινητό της Σελήνης ήχησε δυνατά σε όλο τον χώρο. Εκείνη έτρεξε και το άρπαξε από το τραπεζάκι.
«Έλα αγάπη» απάντησε αναγνωρίζοντας το τηλέφωνο
«Όλα εντάξει για σήμερα έτσι;» την ρώτησε η Ειρήνη από την άλλη άκρη της γραμμής.
«Ναι μια χαρά γιατί;»
«Όχι τίποτα. Μίλησες με την Βερόνικα;»
«Μπα... Άλλωστε η νύχτα μου ήταν επεισοδιακή» είπε η Σελήνη και χαμογέλασε στον Μάρκο.
«Δηλαδή;»
«Θα δεις από κοντά. Θα έρθετε και οι δυο έτσι;»
«Άμα βρω την Βερόνικα. Έχει κλειστό το κινητό και από ότι έμαθα βγήκε με τον Νίκο εχθές»
«Η Βερόνικα με τον Νίκο» είπε αποδοκιμαστικά η Σελήνη.
«Την ίδια αντίδραση είχα και εγώ. Μα ναι»
«Από πού και ως που; Δεν λέω κάνουν παρέα αλλά εγώ νόμιζα πως η αδυναμία της ήταν ο αδελφός σου»
«Σωστά. Τέλος πάντων. Τα λέμε από κοντά πιο μετά»
«Εντάξει θα σε περιμένω» είπε η Σελήνη και έκλεισε το τηλέφωνο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)
Lãng mạnΗ Σελήνη αγαπάει τον Μάρκο. Ο Μάρκος όμως την αγαπάει....; Αποφασίζει πως πρέπει να του μιλήσει, μα βρίσκει τον πιο δύσκολο τρόπο. Τι θα προκύψει μέχρι να φτιάξει η ζωή τους; Θα τους τα φέρει ίσια η ζωή ή θα παλεύουν σε έναν αγώνα συνέχεια; "...Σε...