«Του είπες κάτι τέτοιο;» φώναξε από την κουζίνα αγανακτισμένη με την κολλητή της η Ειρήνη.
Ήταν ήδη περασμένες δώδεκα και τα τρία κορίτσια εδώ και ώρα καθόντουσαν στο σαλόνι της Σελήνη και συζητούσαν όσα είχαν γίνει την προηγούμενη μέρα.
«Εδώ έχει κάνει άλλα και άλλα. Σε αυτό θα κολλήσει;» είπε η Βερόνικα κοροΐδεύοντας την Σελήνη.
«Βρε άντε από εκεί και οι δύο σας. Εδώ ήμαστε ένα βήμα πριν τον αποκαλώ μπαμπά και εσείς εκεί κολλήσατε;» τους είπε η Σελήνη.
«Σε αυτό έχει ένα δίκαιο» συμφώνησε η Ειρήνη «Για πες, πως αντέδρασε ο δρακουμέλ»
«Εντάξει ρε Ειρήνη, το τερμάτισες» γέλασε η Βερόνικα.
«Καλά η αντίδραση του ήταν πολύ καλύτερη. Γύρισε, με κοίταξε και με βαριά φωνή μου είπε: Όπως επιθυμείς. Θα μείνω εγώ ο καλός και σωστός καθηγητής που θα βάζει ότι βαθμό θέλει και εσύ μπορείς να γίνεις η σνομπ και γλυκιά σπουδάστρια που τους γράφει όλους. Όλους εκτός από τις εργασίες της»
«Αυτό για τις εργασίες, μήπως ήταν σπόντα;» ρώτησε η Βερόνικα
«Σπόντα ήταν αλλά όχι για μένα, για την Ειρήνη που βαριέται να γράψει το δικό της μέρος και το χρωστάμε έναν μήνα» είπε η Σελήνη.
«Ρε χαζή, γράψτο να τελειώνεις» την μάλωσε η Βερόνικα.
«Καλά εντάξει» μουρμούρισε η Ειρήνη. «Μετά;»
«Μετά τίποτα. Περιμένουμε τα αποτελέσματα» είπε η Σελήνη.
«Ο Μάρκος τα ξέρει όλα αυτά;» ρώτησε η Ειρήνη.
«Φυσικά και για όλη την υπόλοιπη μέρα με κορόιδευε» παραπονέθηκε η Σελήνη και η Ειρήνη άρχισε να γελάει.
«Έχετε σχολή σήμερα;» ρώτησε η Βερόνικα
«Όχι, κάτι γίνετε και έχουμε ξανά σε δύο εβδομάδες» της απάντησε η Ειρήνη μέσα στα χαχανητά της .
«Ξέρετε τι λέω;» είπε η Βερόνικα με το γνωστό σκεπτικό βλέμμα. «Γιατί δεν κάνουμε ένα τραπέζι αυτές τις μέρες; Άμα είναι κανονίζουμε το πότε. Τηλεφωνούμε στους καλεσμένους και πάμε για ψώνια»
«Ωραία ιδέα» συμφώνησε η Σελήνη.
Πριν προλάβει όμως να συνεχίσει χτύπησε το κινητό της.
«Παρακαλώ;» είπε απαντώντας «Κιόλας. Φυσικά θα περάσω να τα πάρω»
«Τι έγινε;» ρώτησε η Ειρήνη.
YOU ARE READING
Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)
RomanceΗ Σελήνη αγαπάει τον Μάρκο. Ο Μάρκος όμως την αγαπάει....; Αποφασίζει πως πρέπει να του μιλήσει, μα βρίσκει τον πιο δύσκολο τρόπο. Τι θα προκύψει μέχρι να φτιάξει η ζωή τους; Θα τους τα φέρει ίσια η ζωή ή θα παλεύουν σε έναν αγώνα συνέχεια; "...Σε...