Το πρωινό της επόμενης μέρας ήταν ελεύθερο. Ο Αρχοντούδης είχε δηλώσει αδιαθεσία από την προηγούμενη μέρα και έτσι η Ειρήνη βρέθηκε στο σπίτι της Σελήνης.
«Τώρα τι θα κάνεις;» την ρώτησε η Ειρήνη φέρνοντας δυο κούπες ζεστό καφέ. Η Σελήνη μία ώρα τώρα της έλεγε όσα είπαν με την μητέρα της και τα νέα την ξάφνιαζαν περισσότερο από το αναμενόμενο.
«Δεν ξέρω. Νιώθω μπερδεμένη»
«Λογικό. Με τον Μάρκο μίλησες; Καλό θα σου κάνει να είναι δίπλα σου»
«Μιλήσαμε το πρωί, θα περάσω από εκεί κατά τις εννιά»
«Ωραία. Κοιμήθηκες έστω και λίγο;»
«Δεν μπορώ Ειρήνη. Μόλις κλείνω τα μάτια μου βλέπω τον μπαμπά νεκρό»
Η Ειρήνη δεν μίλησε. Μα την καταλάβαινε απόλυτα. Μαζί της τα περνούσε όλα. Αυτή, η Σελήνη και η Βερόνικα. Ο καρκίνος τον παίδεψε από πολύ νωρίς και στα τριάντα έξι, αφού του είχε πάρει τα πάντα, του πήρε και την ζωή. Ο θάνατος του κ. Μηνά ήταν χαρακιά για την Σελήνη. Τον αγαπούσε πολύ τον πατέρα της. Υπερβολικά πολύ. Δεν τον άντεξε τον χαμό του και η περίοδος της αποχής του δεν την βοήθησε πολύ στα μαθήματα. Μα το πάλευε όσο μπορούσε. Για εκείνον όπως έλεγε κάθε φορά που την έπιαναν τα κλάματα. Οριακά μπήκε εκείνη την χρονιά στο πανεπιστήμιο σε αντίθεση με τις φίλες της. Μα δεν δέχτηκε να αλλάξει ειδικότητα και ας μην την αγαπούσε.
«Τι θα κάνεις τώρα;» την ρώτησε η Ειρήνη.
«Θα μιλήσω με τον Αρχοντούδη. Δεν θέλω, μα πρέπει. Πρέπει να μάθω κι άλλα»
«Σελήνη μήπως το παρατραβάς;» ρώτησε η Ειρήνη μα μόλις είδε το βλέμμα της φίλη της συνέχισε «Μήπως δεν κάνει να συγχυστείς; Είναι πολλές οι πληροφορίες για να τις δεχτείς αμέσως. Όλα όσα έζησες πιθανώς και να είναι ψέμα. Πιθανώς ο πατέρας που τόσο αγάπησες και όλες αγαπήσαμε να μην είναι ο πατέρας σου. Ίσως και να είναι ο Αρχοντούδης. Εκεί τι θα κάνεις; Εσύ είμαι σίγουρη πως ψάχνεις ελπίδες να μην είναι τίποτα αλήθεια από όσα έμαθες εχθές. Μα σκέψου πως μπορεί και να είναι. 50-50 είναι οι πιθανότητες Σελήνη και στην θέση σου που είσαι νομίζω πως πρέπει να το αφήσεις λίγο στην άκρη»
«Τι να κάνω, θέλω να μάθω την αλήθεια. Αλλιώς άμα τους ξαναδώ κάπου μαζί τυχαία θα τον σκοτώσω» νευρίασε η Σελήνη
«Για ποιον λόγο; Επειδή είναι ευτυχισμένος; Επειδή μπορεί και ζει ξανά ελπίζοντας; Μην είσαι τόσο κάθετη. Καλώς ή κακώς ο κ. Μηνάς έφυγε. Δεν μπορούμε ούτε να τον γυρίσουμε πίσω, μα ούτε και να αναγκάσουμε την μητέρα σου να μην ζήσει. Αλλά ας το πάρουμε αλλιώς. Αγαπάς τον Μάρκο και σε ανάγκαζαν να παντρευτείς άλλον και ξαφνικά τον συναντούσες ξανά. Τι θα έκανες;»
BẠN ĐANG ĐỌC
Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)
Lãng mạnΗ Σελήνη αγαπάει τον Μάρκο. Ο Μάρκος όμως την αγαπάει....; Αποφασίζει πως πρέπει να του μιλήσει, μα βρίσκει τον πιο δύσκολο τρόπο. Τι θα προκύψει μέχρι να φτιάξει η ζωή τους; Θα τους τα φέρει ίσια η ζωή ή θα παλεύουν σε έναν αγώνα συνέχεια; "...Σε...