Η καινούργια μέρα την βρήκε αγκαλιά με το πάπλωμα. Είχε ξημερώσει η Κυριακή. Μια μέρα που αγαπούσε και σηκωνόταν χωρίς λόγο από πολύ νωρίς. Μα σήμερα δεν είχε καμιά διάθεση.
Είχε κάνει την μεγάλη κίνηση. Είχε μαζέψει όλες τις δυνάμεις της. Μα τώρα δεν είχε αντοχή ούτε να πετάξει το πάπλωμα και να χαμογελάσει στην καινούργια μέρα.
Το τηλέφωνο ήχησε μέσα στην σιωπή που την έπνιγε. Με αργή και αδύναμη κίνηση κίνησε το χέρι της προς το τηλέφωνο. Ήταν η κολλητή της.
«Ακούω» ψέλλισε ξέπνοα.
«Βλέπω ξύπνησες με κέφια» την πείραξε μια γλυκιά φωνή από την άλλη άκρη της γραμμής.
«Άμα πήρες για να συμμεριστώ τα δικά σου, τζάμπα πήρες»
«Ωχ! Τι έγινε;»
«Τίποτα..»
«Κερνάς καφέ;»
Σε αυτές τις δυο μόλις λέξεις, τα μάτια της Σελήνης άρχισαν να γεμίζουν σαν δύο μικρούς λάκκους και σιγά σιγά ξεχείλισαν.
«Όχι και λυπάμαι αλλά πρέπει να κλείσω. Έχω δεύτερη γραμμή»
Έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς να ακούσει καν την φωνή της κολλητής να την χαιρετάει. Της είχε πει ψέματα, ήταν φανερό και στις δύο πλευρές αυτό.
Απλά πονούσε. Τα δάκρυα πλέον έτρεχαν στο πρόσωπο της και εκείνη τα άφηνε ελεύθερα. Σαν να ήθελε να αποβάλει από πάνω της εκείνον. Σαν να ήθελε να τον δει να βγαίνει σιγά σιγά από το είναι της. Έσφιξε με τα χέρια της το πάπλωμα. Ένας πόνος την διαπέρασε και γύρισε πλευρό στο μαξιλάρι. Μετά από μερικά λεπτά μέσα στους λυγμούς της την ξαναπήρε ο ύπνος.
~~~
Είχε πλέον μεσημεριάσει και εκείνος καθόταν ακόμα ανέκφραστος στην πολυθρόνα απέναντι από το σβηστό τζάκι. Το μυαλό του το ένιωθε μουδιασμένο, χωρίς να καταλαβαίνει τον λόγο.
Ποτέ ως τώρα δεν είχε ξανανιώσει έτσι. Ποτέ κανείς δεν μπόρεσε να τον κάνει να νιώσει άδειος. Μα αυτή η κοπέλα το είχε καταφέρει μόνο με μερικές αράδες λέξεων βγαλμένες από την καρδιά της.
Ήθελε να την δει να την ρωτήσει άμα ήταν αλήθεια. Κάτι μέσα του ήταν διχασμένο. Από την μία έλπιζε πως ήταν μια φάρσα και από την άλλη χαιρόταν που ήταν αλήθεια. Από την μια ήθελε να την δει και από την άλλη ήθελε να μην την ξαναδεί ποτέ του. Από την μια ήθελε να την πάρει αγκαλιά και από την άλλη να της πει πως τζάμπα ελπίζει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)
RomanceΗ Σελήνη αγαπάει τον Μάρκο. Ο Μάρκος όμως την αγαπάει....; Αποφασίζει πως πρέπει να του μιλήσει, μα βρίσκει τον πιο δύσκολο τρόπο. Τι θα προκύψει μέχρι να φτιάξει η ζωή τους; Θα τους τα φέρει ίσια η ζωή ή θα παλεύουν σε έναν αγώνα συνέχεια; "...Σε...