Μόνο ένα γράμμα...

116 10 3
                                    


Τα τακούνια από τις μπότες της έκαναν θόρυβο στο μαρμαρένιο πάτωμα. Αρκετοί φοιτητές έτρεχαν να προλάβουν να μπουν στις αίθουσες. Εκείνη με σταθερά βήματα μπήκε στο κυλικείο και κάθισε στο τραπεζάκι όπου καθόντουσαν άλλες δύο κοπέλες.

«Επιτέλους. Αποφάσισες να έρθεις;» της είπε η μια κοπέλα.

Η Σελήνη την κοίταξε με λοξό μάτι αφήνοντας μια στοίβα χαρτιά στο τραπεζάκι. Η κοπέλα έπαιζε με τα κοντά, καρέ μαλλιά της στο χρώμα της σοκολάτας και την κοίταζε με τα μαύρα μάτια της.

«Δεν έχω όρεξη Βερόνικα» της απάντησε.

«Γιατί πότε έχεις;» την αποπήρε εκείνη και συνέχισε να διαβάζει πίνοντας μια γουλιά από τον καφέ της.

«Ειρήνη πες μου έχουμε κανένα νέο;» ρώτησε η Σελήνη την άλλη κοπέλα.

«Όχι σε μισή ώρα πρέπει να μπούμε στην αίθουσα»

«Κομπλέ»
Η ώρα πέρασε γρήγορα με τα τρία κορίτσια να έχουν σκυμμένα τα κεφάλια πάνω από τα χαρτιά και τα βιβλία. Το μισάωρο πέρασε και έδωσε χρόνο στην εκπαίδευση. Τα μυαλά γέμισαν με υπολογισμούς, τα τετράδια με μαθηματικούς τύπους και τα μάτια άρχισαν να κοιτάζουν βαριεστημένα τον μεγάλο πίνακα από την κούραση.

Όταν πλέον είχαν τελειώσει τα μαθήματα της ημέρας οι τρεις κοπέλες ένιωθαν ζαλισμένες.

«Τι θα κάνουμε;» ρώτησε η Βερόνικα.

«Μήπως θες να χορέψουμε κιόλας; Σπίτια μας θα πάμε» της απάντησε βαριεστημένα η Ειρήνη.

«Πάμε για κανένα καφέ» παραπονέθηκε η Βερόνικα. «Τι λες Σελήνη;»

«Λέω να κάτσεις στα αυγά σου και να πάμε για διάβασμα. Να σου θυμίσω πως δεν έχεις καταλάβει κανέναν τύπο και είναι σημαντικοί για την εξεταστική»

«Μπορείς να μην είσαι τόσο ξενέρα;» νευρίασε η Βερόνικα.

«Και εσύ μπορείς για μια φορά να φερθείς σαν άνθρωπος;»

«Εεε! Για σταματήστε. Μόνο να μαλώνετε ξέρετε» φώναξε η Ειρήνη «Βερόνικα έχει δίκαιο η Σελήνη. Πρέπει να τα μάθουμε. Σελήνη όμως εμείς δεν ήμαστε τόσο έξυπνες όσο εσύ και δεν τα αρπάζουμε τόσο εύκολα. Ένας καφές δεν θα μας ήταν πρόβλημα»

«Άντε καλά. Να σας κάνω την χάρη»

«Ωραία» χαμογέλασε η Βερόνικα «Πάμε στην καφετέρια στην γνωστή γωνία;»

Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant