Επιτέλους Διακοπές

82 5 0
                                    


30 Ιουνίου

«Παρακαλώ αφήστε τα στυλό κάτω. Ο χρόνος έληξε» είπε ο επιτηρητής.

Όλοι οι φοιτητές υπάκουσαν.

«Μπορείτε να φύγετε και καλό σας καλοκαίρι» συνέχισε ο επιτηρητής και όλοι σηκώθηκαν από τις θέσεις τους.

Η Σελήνη σηκώθηκε προσπαθώντας να φανεί ατάραχη. Βγήκε από την αίθουσα και συνάντησε την Ειρήνη η οποία χαμογελούσε.

«Τι λες; Τα καταφέραμε; Ήμαστε από τους ελάχιστους που θα τελειώσουμε με την πρώτη;» την ρώτησε.

«Σελήνη μου» είπε η Ειρήνη πιάνοντας την από τους ώμους «Ηρέμησε σε παρακαλώ. Να σου θυμίσω ποιος πήρε την υποτροφία για φέτος;»

«Σωστά. Εγώ. Αχ δεν ξέρω θα είμαι μέσα στο άγχος μέχρι τα αποτελέσματα»

«Το ξέρω και για αυτό πάμε για κανέναν καφέ. Είναι τα παιδιά εκεί»

«Όχι Ειρήνη. Εγώ σκέφτηκα κάτι άλλο»

«Σαν τι μικρή μου;»

«Πάμε να διασκεδάσουμε;»

«Όπα τι εννοείς;»

«Έλα πάμε και θα σου πω στο δρόμο»

Το κορίτσια έφυγαν από το πανεπιστήμιο και η Σελήνη εξήγησε τι εννοούσε. Η ιδέα της ήταν να βγουν βράδυ έξω. Πέρασαν από τα αγόρια να ρωτήσουν άμα μπορούσαν και φυσικά δέχτηκαν. Ενημέρωσαν και τον Χρήστο με τον Νικολή και στις μία το βράδυ ο Πέτρος με τον Μάρκο βρισκόντουσαν έξω από το σπίτι της Σελήνης.

Τα κορίτσια κατέβηκαν γρήγορα και προχώρησαν προς τα μπαράκια της πόλης. Είχαν βάλει από νωρίς στο μάτι ένα και χάρη στον Μάρκο έκλεισαν εύκολα τραπέζι. Ο Νικολής μαζί με τον Χρήστο και μια ακόμα κοπέλα τους περίμεναν από έξω.

«Όλα καλά;» ρώτησε η Σελήνη μόλις αντιλήφθηκε τις δολοφονικές ματιές της φίλης της προς την νέα κοπέλα.

«Θα δείξει»  της απάντησε η Ειρήνη. 

Γρήγορα όμως κατάλαβαν πως η καινούργια κοπέλα που είχε μόλις μπει στην παρέα ήταν η νέα σχέση του Πέτρου.

Χωρίς κόπο μπήκαν στο μαγαζί και κάθισαν σε ένα τραπέζι κοντά στο μπαρ.

«Σελήνη» είπε στην νέα κοπέλα που μόλις είχε πάρει το ποτό της από το τραπέζι. «Και η φίλη μου λέγετε Ειρήνη»

«Χάρηκα» είπε αμέσως η κοπέλα με ένα χαμόγελο ευχαρίστησης που επιτέλους της μίλησαν τα κορίτσια της παρέας «Χλόη»

Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora