Μοιραία συνάντηση

113 8 4
                                    

Οι μέρες που έκατσε ο Μάρκος στο νοσοκομείο ήταν ελάχιστες. Πήγαινε από το καλό στο καλύτερο.

Οι φίλοι του από το μαγαζί πήγαιναν κάθε μέρα σε βάρδιες και του κρατούσαν παρέα. Η Σελήνη όπως είχε κανονίσει με τον γιατρό πήγαινε στο δωμάτιο και έμενε όλο το βράδυ ξάγρυπνη δίπλα του.

Ο κύριος Στεργίου είχε δίκαιο στην πρόβλεψη του. Όλα εξαρτιόντουσαν από τον ίδιο τον ασθενή και αυτή η μέρα δεν άργησε να φτάσει.

Ήταν μια από τις βραδιές που η Σελήνη βρισκόταν στο δωμάτιο και καθόταν δίπλα του. Η πόρτα άνοιξε ξαφνικά ήσυχα και στο άνοιγμα εμφανίστηκε ο κ. Στεργίου.

«Γεια σου» της είπε ψιθυριστά.

«Γεια σας» ψέλλισε η Σελήνη και ένα χασμουρητό της ξέφυγε.

«Νύσταξες;» την ρώτησε δίνοντας της έναν από τους καφέδες που κρατούσε.

«Η αλήθεια είναι πως είχα κουραστική μέρα στην σχολή. Αλλά τα καταφέρνω» του είπε και τον ακολούθησε στο παράθυρο.

«Γιατί επιμένεις να μην θέλεις να σε δει;»

Η Σελήνη άφησε την ανάσα της να φύγει απότομα. Σαν να ένιωθε πως την έπνιγε.

«Φοβάμαι» ψέλλισε «Φοβάμαι πως η απάντηση θα είναι αρνητική σε κάτι που του είχα πει πριν κάτι μήνες;»

«Σου έδωσε στοιχεία πως θα είναι αρνητική;»

Η Σελήνη σκέφτηκε για λίγο. «Μια φορά του είχα μιλήσει για αυτό το θέμα και τον έπιασε νευρικότητα»

«Αυτό δεν σημαίνει πως θα είναι αρνητική η απάντηση;»

«Αλλά;»

«Μπορεί να ήθελε να πει το ίδιο και απλά να ξαφνιάστηκε που το είπες πρώτη;»

Το βλέμμα της τον κάρφωσε απότομα. Ποτέ δεν της ήρθε στο μυαλό αυτή η περίπτωση.

Στο κρεβάτι ο Μάρκος κουνήθηκε. Τον κοίταξαν με μιας και οι δυο. Κάτι έμοιαζε να ψελλίζει. Ο κ. Στεργίου τον πλησίασε και έβαλε το αυτί του κοντά στο στόμα του Μάρκου. Ένα γελάκι σχηματίστηκε στο στόμα του γιατρού.

«Μάλλον δεν θα είναι αρνητική» είπε στην Σελήνη. «Σε φωνάζει»

Η Σελήνη πλησίασε και κάθισε δίπλα στον Μάρκο. Του έπιασε το χέρι και έμειναν έτσι όλο το υπόλοιπο βράδυ. Ο Μάρκος μπορεί να κοιμόταν αλλά την ένιωθε εκεί, δίπλα του. Στις πρώτες ακτίνες του ήλιου όμως όταν εκείνος άνοιξε τα μάτια του εκείνη ήταν άφαντη.

Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant