Άμα την έχανα....

64 5 0
                                    

Το επόμενο πρωινό ο Μάρκος ξύπνησε και η Σελήνη ήταν άφαντη από δίπλα του. Έψαξε σε όλα τα δωμάτια τρομαγμένος, μα όταν δεν την έβρισκε άρχισε να καλεί στο κινητό της. Γρήγορα κατάλαβε πως το είχε αφήσει πεταμένο στον καναπέ του σαλονιού. Επίτηδες ή όχι, δεν ήξερε μα ούτε και τον ένοιαζε. 

Με μηχανικές κινήσεις κάλεσε την Χριστίνα που μετά από μερικά δευτερόλεπτα απάντησε στην κλήση.

«Είναι μαζί σου η Σελήνη;» ήταν τα πρώτα λόγια που της είπε. 

«Πες και καμιά καλημέρα» τον πείραξε η Χριστίνα. «Μαζί μας είναι» 

«Μαζί σας;» ρώτησε μπερδεμένος.

«Είναι και η Ναταλία εδώ»  

«Καλύτερα» είπε ο Μάρκος και ησύχασε μέσα του. «Βρήκατε τον Αρχοντούδη;»

«Ναι..»  του απάντησε η Χριστίνα.

Την ίδια στιγμή η Χριστίνα και η Ναταλία στηριζόμενες στο μπαρ, παρακολουθούσαν την Σελήνη που περίμενε τον Αρχοντούδη σε ένα από τα τραπεζάκια του μαγαζιού. Τον είχαν ειδοποιήσει από βραδύς πως έπρεπε να βρίσκετε εκεί, χωρίς βέβαια να ξέρει πιο θα συναντήσει. 

Η ώρα πλησίαζε έντεκα όταν ο Αρχοντούδης εμφανίστηκε στην είσοδο. Μόλις είδε την Σελήνη κοκάλωσε, μα την πλησίασε. 

«Δεν με περίμενες, σωστά;» του είπε εκείνη.

Ο καθηγητής της κάθισε στην καρέκλα απέναντί της. «Η αλήθεια είναι πως όχι» ψέλλισε. 

«Δεν θέλω να σε απασχολήσω πολύ. Το ότι μου μίλησε η μητέρα μου, είμαι εκατό τις εκατό σίγουρη πως το ξέρεις» ξεκίνησε η Σελήνη ακολουθώντας τις συμβουλές που τις είχε δώσει πιο πριν η Ναταλία. «Αυτό που δεν ξέρεις όμως είναι πως είμαι δίκαιη. Θέλω να σου δώσω μια ευκαιρία να μου πεις την ιστορία και από την πλευρά σου, πριν πω την άποψη μου»

Ο Αρχοντούδης δεν άνοιγε το στόμα του, ούτε για ανάσα. Την κοιτούσε με ορθάνοιχτα μάτια σαν να έβλεπε φάντασμα. Είχε μεν ένα δίκαιο, πρώτη φορά της έβλεπε τόσο θαρραλαία και τολμηρή. 

Ακόμα και η ίδια είχε ξαφνιαστεί με τον εαυτό της. Δεν ήταν του χαρακτήρα της να μιλάει έτσι. Μα το χάος μέσα της, την ανάγκαζε να πάρει δραστικές αποφάσεις. 

«Θες στα αλήθεια να μάθεις;»  την ρώτησε μετά από κάποια λεπτά.

«Κύριε Καθηγητά, δεν σας κάλεσα εδώ για να μου κάνετε ιδιαίτερα, ούτε για να σας λαδώσω για να περάσω το μάθημα. Για την αλήθεια σας κάλεσα και δεν φεύγω άμα δεν την μάθω»  

Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)Onde histórias criam vida. Descubra agora