Η ώρα πλησίαζε τις τέσσερις το μεσημέρι. Η Σελήνη με την Ειρήνη καθόταν στην καφετέρια και συζητούσαν για τον Μάρκο.
«Στην Βερόνικα δεν θα το πεις να φανταστώ, σωστά;» την ρώτησε η Ειρήνη.
«Τρελή είσαι; Μια που θα το πω σε εκείνη και μια που θα το μάθει όλη η σχολή»
«Έλα ρε δεν είναι κουτσομπόλα»
«Κουτσομπόλα όχι. Απλά είναι ανοιχτή με όλους και μπορεί να της ξεφύγει τίποτα»
«Σε αυτό δεν θα διαφωνήσω»
«Αλήθεια που είναι τώρα;» ρώτησε η Σελήνη και κοίταξε το ρολόι της «Σε λίγο πρέπει να πάμε στην αίθουσα»
Εκείνη την στιγμή μια ομάδα φοιτητών μπήκε στην καφετέρια με γέλια.
«Δεν μελετούσες κανένα λαχείο καλύτερα;» παρατήρησε η Ειρήνη καθώς τις πλησίαζε η Βερόνικα.
«Τι λέτε κορίτσια πάμε για μάθημα;»
«Εσένα περιμέναμε. Άντε πάμε» είπε η Σελήνη και σηκώθηκαν.
Έφυγαν από την καφετέρια και μπήκαν στην αίθουσα. Κάθισαν και οι τρεις σε ένα σημείο και περίμεναν τον καθηγητή. Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε ένας άντρας γύρω στα τριάντα πέντε με σκούρο μαλλί και ένα ζευγάρι γυαλιά μυωπίας στερεωμένα στην μύτη του.
Η Βερόνικα έπιασε τα χέρια των κοριτσιών απότομα.
«Εει» αναφώνησε η Σελήνη.
«Τι έγινε;» ρώτησε η Ειρήνη.
«Κορίτσια αυτός είναι. Για αυτόν σας είπα εχθές» είπε χωρίς να πάρει ανάσα.
Οι δύο φίλες κοιτάχτηκαν απότομα ξαφνιασμένες και με αργή κίνηση ξανακοίταξαν τον καθηγητή. Ήταν και οι δύο σίγουρες πλέον πως αυτό το εξάμηνο δεν θα ήταν εύκολο.
~~~
«Τι θα κάνεις;» ρώτησε η Ειρήνη καθώς έφευγαν από την σχολή.
«Δεν ξέρω. Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι» είπε με κενό βλέμμα η Βερόνικα.
«Είδατε όμως πως έμεινε και εκείνος όταν την είδε;» παρατήρησε η Σελήνη. «Έλα βρε κάτι θα γίνει ηρέμησε»
«Δεν πάμε για κανέναν καφέ;» πρότεινε η Ειρήνη.
Η Σελήνη χαμογέλασε αυθόρμητα μα σοβαρεύτηκε γρήγορα φοβούμενη μην την καταλάβει η Βερόνικα. Εκείνη όμως είχε το δικό της θέμα να λύσει και σήκωσε ανέκφραστα τους ώμους της στο ερώτημα της Ειρήνης.
KAMU SEDANG MEMBACA
Please... Be Careful #MGWLL. (LL=LoveLetter)
RomansaΗ Σελήνη αγαπάει τον Μάρκο. Ο Μάρκος όμως την αγαπάει....; Αποφασίζει πως πρέπει να του μιλήσει, μα βρίσκει τον πιο δύσκολο τρόπο. Τι θα προκύψει μέχρι να φτιάξει η ζωή τους; Θα τους τα φέρει ίσια η ζωή ή θα παλεύουν σε έναν αγώνα συνέχεια; "...Σε...