Marysia:
Jest godzina 18:00, jutro zaczynam swój pierwszy dzień pracy na Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w wydziale kryminalnym. Poszłam się umyć i po powrocie z łazienki nastawiłam budzik na godzinę 6:00, gdyż do pracy miałam 8:00. Położyłam się na łóżku i po chwili zasnęłam.
O godzinie 6:00 zadzwonił budzik, tak jak miał.
- Jak mi się wstać nie chce. No, ale cóż mus to mus.
Wstałam i poszłam do łazienki umyć zęby, ubrać się i zrobić lekki makijaż. Później zeszłam na dół zjeść śniadanie. Po zjedzeniu śniadania pojechałam na komendę.
Komenda
Zaraz po wejściu na komendę udałam się do pokoju inspektora, zapukałam.
Usłyszałam - Wejść
- Dzień dobry panie inspektorze.
- Dzień dobry. Pani aspirant Maria Przybylska?
- Tak.
- Proszę usiąść. Za chwilę powinien pojawić się pani partner. -powiedział inspektor Edward Kubis.
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Szef tak jak mi odpowiedział wejść.Moim oczom ukazał się wysoki, dobrze zbudowany brunet o szarych oczach.
- Wzywał mnie szef do siebie. W jakiej sprawie jak można wiedzieć?- powiedział mężczyzna
- Tak. O to twoja nowa partnerka aspirant Maria Przybylska. Od dziś twoja nowa partnerka.-powiedział naczelnik
- Dobrze miło mi komisarz Adam Stasiak. -podał mi rękę na przywitanie
- aspirant Maria Przybylska- również podałam mu rękę
- Adam oprowadź koleżankę po komendzie.- powiedział Kubis
- Dobrze szefie.- powiedział Adam
Wyszliśmy z gabinetu naczelnika. Adam oprowadził mnie po całej komendzie. Wróciliśmy do naszego pokoju. Adam zaczął rozmowę.
- Dlaczego akurat wybrałaś pracę w policji?
- Od dziecka marzyłam, aby pomagać innym i rozwiązywać zagadki. Ile lat pracujesz już w policji?
- Będzie już z 10 lat. A ty?
- 5 lat. Wcześniej pracowałam w miejskiej.
Dziś był spokojny dzień i dlatego już o 15 skończyliśmy prace i udaliśmy się każdy do swojego domu.
Dom Marysi:
Po powrocie do domu nie obyło się bez pytań rodziców jak pierwszy dzień w pracy. Porozmawiałam trochę z rodzicami . Poszłam do łazienki wziąć prysznic. Po kąpieli poszłam położyć się spać.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wam się podoba? Piszcie w komentarzach. Jest to moje pierwsze opowiadanie. Przepraszam jeżeli są jakieś błędy.
CZYTASZ
Marysia i Adam z Sprawiedliwi Wydział Kryminalny (ZAWIESZONE)
FanfictionDwudziestoośmioletnia Maria mieszka 10 km od Wrocławia. W jej domu rodzinnym od zawsze było gwarno. Nie chce opuścić rodzinnego domu, ale chce się usamodzielnić. Adam ma czterdzieści trzy lata. Rodowity wrocławianin, po śmierci żony załamał się...