~H1✨~

37 3 2
                                    

POV Roos

Ik pakte mijn koffer uit de kofferbak en liep naar de voordeur toe.'Tot ziens Meneer Steen!' riep ik naar de chauffeur toe.'Tot ziens en veel plezier bij je nieuwe gezin!' zei hij en hij reed weg.Ik liep over het paadje naar de voordeur en belde aan.De deur werd opengemaakt door een jongen met blauwe ogen en bruin krullig haar.'Jij bent zeker Roos eh?' zei hij en hij keek me even aan.Ik knikte en keek naar de grond.'Kom maar binnen dan' zei hij met een zucht.Ik liep naar binnen en hing me jas op aan de kapstok.'Ja, c'mon man die kon je erin hebben!' hoorde ik opeens iemand roepen.'Heb je bezoek?' vroeg ik nieuwsgierig.'Ja, het zijn m'n vrienden' zei hij en hij liep de woonkamer in.Ik volgde en keek naar wat ze aan het doen deden.'Fifa 16 ofcourse'.Ze keken me raar aan.'Dit is Roos, ze is zeg maar mijn nieuwe zusje denk ik?' zei hij twijfelend en wreef over zijn achterhoofd.Ik knikte en ging in een stoel zitten.De jongen met zwart haar stond 0-5 achter de jongen met het rode haar.'Hoe heten jullie eigenlijk?' vroeg ik nieuwsgierig.'Mijn naam Jack' zei de jongen met het zwarte haar.'Ron' zei de jongen met het rode haar.Ik knikte.'En jij heet Cameron toch?' vroeg ik aan mijn 'broer'.Hij knikte en liep weg.'Jack, laat mij is' zei ik en zuchtte diep.Hij bekeek me aan met een frons en gaf hem toch.

Kwartier later

'Hoe kon ik hebben verloren van een meisje' zei Ron verbaasd.Het was 7-5 geworden voor mij.Ik gaf de controle weer aan Jack.'Omdat ik ooit speel/speelde Ron' grinnikte ik.Jack keek me aan met een glimlach en gaf me een High-five.'Netjes gedaan Roosje' zei hij en grijnsde.Ik keek hem aan en trok een wenkbrauw.'Je bijnaam voor nu' zei hij en knipoogde.Ik gaf hem een speelse duw.'Ik krijg je nog wel Jack' zei ik en grijnsde.'Nu nog niet, want je heb morgen alweer school' zei hij en grijnsde terug naar me.'School' zei ik en zuchtte erg diep.'Ja,morgen ga je naar school toe' zei Cameron.'Kan ik niet een week thuis blijven ofso?' vroeg ik en keek naar het raam.'Nee, van m'n ouders moet je naar school toe,je moet nog wel wat gaan leren kleine' zei hij en wreef met zijn knokkels over me hoofd Ik trok een pijnlijke gezicht.'Okay, ik ga wel morgen naar school toe' zei ik mompelend.'Hopelijk word het niet zo erg zoals toen in het weeshuis' dacht ik na.

-
Ik heb nog een mededeling....
Ik ga dit boek met nog een persoon schrijven.
Pam pam pam..
Het is mettttttttttt ChiChipika JEEEEEJ HET VOLGENDE DEEL GAAT ZIJ SCHRIJVEN (net als deze mededeling nu) trouwens ze is misschien geestelijk half gestoord zo ja.......  COOKIES FOR EVERYONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.  HEY I JUST MET YOU, AND THIS IS CRAZY. BUT HERE IS MY  COOKIE SO LEES DIT BOEKIE.

Something NewWhere stories live. Discover now