H-18

19 2 4
                                    

POV Dan

We zaten in de vliegtuig einnnndelijk! Alleen we komen vast laat in de nacht aan of morgen vroeg, omdat het natuurlijk aan de anderkant van de wereld is. Ik zat in het midden naast Phil , Phil zat aan de kant van de raam. Voor me zaten LouLou,Cameron en Ron,  achter ons zaten Roos, Jack en Lexi. Ik keek naast me en zag Phil rustig lezen maar negeerde alles om hem heen, ik grinnikte toen ik merkte hoe geconcentreerd hij zat te lezen. Ogen wat wijder, fronsend en hij stak zijn tong een beetje uit precies op de zelfde manier als hij lacht. Wat het nog beter maakt is dat hij nog steeds in mijn sweater zit en bril op heeft, hij zou dat vaker moeten doen. De Bril! Ik bedoel de bril........ maar in mijn sweater maakt het hem nog schattiger. Ik merkte niet hoelang ik naar Phil zat te kijken tot ik van mijn trance schrok door mijn telefoon die trilde, ik keek even snel naar Phil en richte mijn aandacht naar mijn telefoon.

Aardappel: is je uitzicht mooi? ;)

Ik voelde me zelf een klein beetje rood worden, maar glimlachend schreef ik een reactie terug

Ik: het is beeldschoon :)
Aardappel: ja, geniet je ervan? Mijn uitzicht is vanaf hier ook niet verkeerd.
Ik: Oke, het blijft mijn broer he.
Aardappel:duuuussssssss? Hij is leuk, en lief, en schattig, en super Hot
Ik:mmmmmmh, die van mij ook. Vooral het laatste, wat hem nog hotter Zou maken is als hij onder mij ligt en-
Aardappel:OKE TO MUCH, TO MUCH INFORMATIE. HIJ IS NOG ONSCHULDIG VERGELEKEN JOU
Ik:( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aardappel. NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE.



Ik keek lachend naar achter en zag Roos helemaal rood. Zich achter haar telefoon verstoppen, "Roos wat is er? Is er iets gebeurt?" Vroeg Jack bezorgt, ze schudde nee en werdt nog roder als het wel mogelijk was, Ik kon het niet meer inhouden schoot in lachen uit. "Dan, ik denk dat je haar hebt gesloopt." Zei Lexie geïnteresseerd en zat haar hele tijd te poken..... ze bleef het zelfde en reageerde er niet op. "Wel Whoops." En ik kwam niet meer bij van het lachen. Ik voelde inmiddels dat er tranen ven het lachen over mijn wangen rolde en ik rare beweging met mijn handen maken, "Dan? Wat is er zo grappig?" Hoorde ik een stem naast me. Van het hysterisch lachen gebaarden ik naar mijn telefoon, die persoon pakte mijn telefoon en keek. Toen ik weer normaal kon nadenken realiseerde ik me wie het was........ Shit. Ik keek snel naast me en zag Phil met een rood hoofd de appjes lezen. "UHM IK KAN HET UITLEGGEN." Gilde ik en werd rood. Ik hoorde achter me iemand hikken van het lachen, ik keek naar achter en zag dat Roos hard aan het lachen was. "Uhm, het staat in onze groep...." hoorde ik Ron zeggen en Roos keek snel naar Jack die rood werd en snel de aandacht naar buiten was, ik merkte dat Phil nog steeds niks had gezegd. "Phil het spij-" "ik moet naar de Wc." En hij stond zo snel op en rende naar de wc dat ik niks kon zeggen. "Shit" mompelde ik en begon ook op staan om achter Phil te gaan. "Lekker gedaan guys." Lachte Loulou. Ik en Roos keken haar vernietigend aan en gebaarde naar Cameron, ze wilde meer zeggen maar hield verstandig haar mond. "Weer echt een jou actie,Dan." Hoorde ik mijn broer zachtjes zeggen. "En jij moet helemaal je mond houden." Zei ik boos tegen mijn broer, ik werdt gek van al deze commentaar. "Ik ga nu achter Phil aan." Zei ik snel en probeerde mijn woede weg te ebbe. Maar wat is beter? Woede of schaamte? Ik liep richting de wc. Tot alles ineens begon te bewegen en heen en weer schudde. "Meneer, wilt u zo vriendelijk zijn om te gaan zitten in uw plaats." Vroeg een vrouw. "Ja maar-" "sorry maar u moet nu echt gaan zitten, het vliegtuig gaat in turbulentie." En ik werd terug in mijn stoel geduwd ondertussen de vliegtuig meer schudde..... Phil....

Something NewWhere stories live. Discover now