H13

16 2 3
                                    

Pov Roos

Onze docent is zoo leuk!.Alleen er knaagt iets aan me...'Vind ik Jack leuk?' Ik schrok en kleurde rood om mijn eigen gedachte.Inmiddels was het al pauze en gingen we met z'n alle aan een tafel zitten.'Hoe was de nieuwe docent?' vroeg LouLou.'Ze is echt geweldig,en ze kan geweldig lesgeven!' zei Daniel enthousiast.Ik grinnikte.'Eerste keer dat ik jou dat hoorde zeggen' zei ik en lachte zachtjes.Daniel werd rood en keek weg.'Misschien haal ik nu betere cijfers ervoor' mompelende Daniel.Ik grinnikte en keek naar Phillip die verliefd naar Daniel keek.'SHIP SHIP SHIP SHIP SHIP ITTTTT!' dacht ik na.Ik keek uit het raam en bleef er heen staren.

We zaten in de auto richting Tokyo.'Geef is de sushi Jack' zei Phillip.Jack gaf hem de sushi en keek weer uit het raam.
De weg was brokkelig en hobbelig.We reden op een berg.Opeens vielen er brokken naar beneden, en blokkeerde de weg.De auto kwam met een grote klap tegen de steen aan.'I-Ik hou van jullie' hoorde ik Jack zeggen.Ik keek hem aan en zag dat hij onder het bloed was.'En het meest van jou Roosje' zei hij.Ik keek hem aan en wou wat zeggen maar voor ik het wist werd alles zwart.

'ROOOSIIEEEEEE?' hoorde ik een stem zeggen en schrok op.'WAAR ZIJN DE POTATOES?!' lachte ik fake.Die dagdroom was zo eng en realistisch..Ze grinnikte,dus ze geloofde wat ik deed.Ik zuchtte en keek voorruit.Ik voelde hoe iemand zijn hand op mijn schouder legde.'Rosie, Wij bespreken dit straks samen Okay?' zei Jack en keek me recht aan in mijn ogen.Ik knikte en glimlachte zachtjes naar hem.Zijn wangen kleurde langzaam rood en keek weg.'Jack,Roos,Cameron,Ron,LouLou en Lexie moeten zich nu melden bij de directeur' hoorde we de speaker zeggen.Ik trok een wenkbrauw op en stond op.'Laten we dan maar naar hem toe gaan' mompelde ik en liep ernaar toe.

'BINNEN!' hoorde we achter de deur.Ik deed de deur open en we liepen naar binnen.'Ik heb jullie geroepen omdat jullie op een lange excursie gaan' zei de directeur en wreef over zijn snor.(Denk aan een Mario snor XD)'Jullie gaan naar Japan toe en Lexie is jullie begeleiding' zei hij en keek haar aan.Opeens hoorde ik een meisjes gil en keek diegene aan.Phillip en Lexie gilde haar longen uit haar lijf.Ik lachte en sprong in de lucht.'EINDELIJK' zeiden Daniel,Cameron en Jack tegelijkertijd.Ik glimlachte.'Eindelijk op een nieuw avontuur..' dacht ik na.

Something NewWhere stories live. Discover now