Pov Roos
Ik zat naast Jack in de bus richting Schiphol.'Omg we gaan naar Japan' zei Jack vrolijk.'En waarom heb jij er nou zin in jij vrolijk meneertje?' vroeg ik lachend.Jack kleurde rood en keek weg.'Gewoon het is iets anders' mompelde hij.
Ik grinnikte en trapte tegen de stoel aan van Cameron.'Roos jij aardappel niet doen' zei hij geïrriteerd.Ik stond een beetje op en keek naar diegene die naast m zat.LouLou lag tegen Cameron aan te slapen.'Ohhh,ik snap je al' zei ik knipogend en viel weer terug in de me stoel.Na de busreis
We stapten uit en pakten onze koffers.'Niet iets vergeten jongens?' vroeg ik.'JAJA WACHT IS!' hoorde ik opeens Lexi zeggen.Ik draaide me om en zag hoe Lexi onhandig tegen iedereen opbotste richting ons toe.'Ik was m'n Pikachu muts vergeten' zei ze hijgend.Ik lachte en knikte.'Hebben we nu wel alles?' vroeg ik nog na.Iedereen knikte en we liepen Schiphol in.Lexi deed gauw haar muts op en liep achter ons aan.Ik facepalmde mezelf en lachte.'Wat is er zo grappig?' vroeg Jack.'Nou meestal is een leraar gewoon streng en Lexi lijkt net of ze 1 van ons is' zei ik grinnikend.Jack haalde een wenkbrauw op en schudde zijn hoofd lachend.'Je kan wel merken dat ze een lerares is maar ze legt alles op een leuke manier uit waardoor wij het makkelijker snappen' legde hij uit.Ik knikte en liep verder.
Na het inchecken enz zitten ze in het vliegtuig.
Ik voelde hoe ik zowat werd geplet tussen Jack en Lexi in.Ik zuchtte en pakte mijn oortjes en deed ze in.Ik leunde tegen Jack z'n schouder aan en dacht na over het moment dat we er dichtbij elkaar zaten.Ik beet op mijn lip en werd langzaam rood.'Roos?' hoorde ik een stem zeggen.Ik knikte en schudde me wakker.'Ja?' zei ik half slapend.Ik voelde hoe er een hand over mijn haar ging en deed mijn ogen dicht.Ik voelde hoe ik viel in een droom...
We zaten in de auto opweg naar de Mac Donalds.'Mama mag de radio harder?' vroeg ik en keek haar aan met een pruillip.'Nee schat,het staat hard genoeg' zei ze en lette weer op de weg.Mijn papa had ik nooit gekend, mama zei dat hij na mijn geboorte weg is gegaan.'Ik haat je mama!' riep ik en jankte..Mama zuchtte hard en keek me aan.'Schat we zijn er bijna, denk maar aan de Mac Donalds.'Zei ze.Ik keek naar de weg en zag een auto op ons afkomen.'Mama auto!' riep ik en wees de auto aan.Ze draaide om en keek met grote ogen naar de weg.Voor ik het wist werd alles zwart..
Ik werd met een schrok wakker en keek om me heen.Ik zag dat een stewardesse me aankijkt en vroeg of het me ging.Ik knikte en kneep zacht in de hand waar de mijne verstrengeld was.Ik liep rood aan en deed voor de tweede keer mijn ogen dicht..
Jaja alweer een nieuwe hoofdstuk hoor!
Lees ook mijn eigen boek:My fantasy world, die al bijna de 200 READS heeft gehaald!!!Ik heb honger doei
YOU ARE READING
Something New
RomanceRoos is een meisje die is geadopteerd omdat haar ouders dood zijn door een auto-ongeluk. Opeens krijgt ze een nieuwe broer erbij en nieuwe vrienden.Zal ze het leuk vinden of zou ze het gaan haten? En zou er liefde opbloeien of haat?