H15

22 3 2
                                    

Pov Roos

Zelf  ben ik erg benieuwd hoe hun huizen eruit zien enzovoort, alleen Phillip keek niet zo blij..meer angstig?.Ik liep voorruit en keek om me heen.'Hopelijk krijgen we daar sushi!' riep Jack en sprong enthousiast om me heen.Ik lachte en keek hem aan.'Er zijn ook andere dingen daar, zoals noodles enz' grinnikte ik.Ik zag hoe Jack zijn ogen glinsters kregen.' OMG OMG OMG OMG OMGG!!!' schreeuwde hij uit.Ik stopte met lopen en lachte keihard.Ik voelde hoe ik naar achteren viel van het lachen.Mijn hele gezicht was rood en ik kreeg tranen van het lachen.'J-Joun gezicht' hikte ik want ik had een rare lach.Hij grinnikte en trok me omhoog.Ik voelde hoe we werden aangekeken en keek om.Ik zag daar Lexie,LouLou,Cameron,Phillip en Ron grijnzen naar ons.Ik voelde hoe ik rode wangen kreeg en verstopten me in Jack z'n trui.Jack was overduidelijk verrast van m'n actie en werd zo rood als een tomaat.Ik giechelde zachtjes en rook z'n geur op.Hij rook naar bloemetjes en erg fris.Hij aaide over mijn hoofd  en zette zijn andere hand op m'n schouder heen.
'L-laten we maar verder gaan' zei hij stotterend.Ik knikte zachtjes ging en stapte een stap achteruit.

Nadat we alle huizen hebben gehad behalve die van Phillip..

We stonden nu voor Phillip zijn huis.Hij pakten met trillende handen zijn sleutel en draaide de deur open..

CLIFFHANGER
We hebben bijna 100 READS..Als we de 200 ooit halen dan trakteer ik Chichi op een ijsje ;)

Something NewWhere stories live. Discover now