H5

17 2 4
                                    

Pov Dan (Daniel)

Ik liep naar het groepje toe en vroeg wat ze aan het doen.'Ze zijn die homo in elkaar aan het slaan' zei hij lachend.Ik knakte me handen en duwde me door de groep jongens heen.Daar lag hij dan..zo onschuldige jongen helemaal onder de blauwe plekken en bloed..Ik duwde de jongen op de grond.'VIND JE HET LEUK OM IEMAND TE GAAN SLAAN?!'zei ik schreeuwend en pakte hem bij de kraag.'Raak hem nog 1x aan en je ligt in het ziekenhuis' zei ik grommend.Ik zag de angst in zijn ogen en hij rende weg met alle andere jongens.Ik hurkte bij Phillip neer en aaide over zijn wang heen.'Hey gaat ie?' zei ik zachtjes maar ook bezorgd.Hij knikte trillend en wou gaan staan.'Nee jij gaat niet lopen maar je komt op mijn rug' zei ik snel en nam hem op me rug.'W-waar gaan we heen?' zei hij trillend.Zijn stem klonk zo gebroken..Ik zuchtte en liep voorruit.'We gaan naar Roos, zij kan je goed behandelen en al je wonden schoonmaken' zei ik en liep naar haar toe.'Hey da-OMG what happend to you Phillip?' zei ze en je zag de bezorgdheid in haar ogen staan.'Laten we even naar de dokterskamer gaan,hier kunnen we Phill niet verzorgen' zei ik een beetje in paniek en we liepen richting de dokterskamer.

-

We liepen de dokterskamer in en ik zette Phill op een stoel neer.'Ik pak de medicijnen en verband etc, en jij controleer of zijn wonden groot of klein zijn etc okay?' zei Roos en ze liep naar de kastjes toe.'Phill, ik ga even kijken of je wonden groot of klein zijn okay?' zei ik en keek hem aan.Hij knikte en keek angstig naar beneden.Ik ging met mijn vingertoppen over zijn wonden en voelde kleine schrokjes door me lichaam heen.'D-doet het pijn?' zei ik en keek hem aan.Hij beet op zijn lip en knikte zachtjes.Roos liep naar me toe en gaf verband en pleisters.'Doe maar op zijn wonden en blauwe plekken okay?' zei ze en pakte jodium.'Phillip doe je broekspijp is omhoog' zei ze lief tegen hem en keek hem aan.Hij knikte en pakte met zijn trillende handen zijn broekspijpen vast en trok ze omhoog.Ik pakte een doekje en depte zijn bloed er van af.Hij kneep zachtjes in mijn arm en zag hem op zijn lip bijten.'Hou nog maar even vol okay?' zei ik zachtjes en deed er jodium op de wond.'Au, aardappels' hoorde ik hem vloeken.Ik grinnikte en deed verband op zijn wond heen.

Na alle wonden hebben verzorgd..

Ik deed de laatste verband erom en was eindelijk klaar.'Het is over' zei ik met een glimlach.Hij keek me aan en ik zag tranen over zijn wangen heenlopen.Ik nam hem in een knuffel en kalmeerde hem.'Je hebt ons nu okay?' zei ik zachtjes in zijn nek.Ik voelde mijn schouder nat worden en voelde hem ook knikken op mijn schouder.'Jongens, ik heb net de leraar gebeld en we krijgen vrij voor de rest van de dag' zei Roos en keek ons aan.Ik keek naar Phill en zag zijn ogen glinsteren.Gelukkig voelt hij zich nu weer beter..

OMG HOI. ROSIE HIERO EN VOLGENDE DEEL IS CHICHI WEER AAN DE BEURT...ALS DIT BOEK OOK 100 READ KRIJG DAN KRIJG IK VAN CHICHI TONY CHOCOLONY MELK HAZELNOOT ;)

Something NewWhere stories live. Discover now