POV Roos (Op de foto is Jack)
Ik deed mijn ogen open en hoorde iemand mijn naam roepen.'PHILLIP!' dacht ik na in paniek.Ik sprong op en rende half struikelend naar beneden toe.Ik voelde de woedde door me heen gaan en schreeuwde.'HOUDEN JULLIE JE VIEZE FUCKING POTEN VAN PHILLIP AF' schreeuwde ik en sloeg Daniel neer.Ik hijgde en keek Ron dodelijk aan.'Laat hem los.Ga slapen.Of ik zorg er zelf voor dat je naar dromenland gaat' zei ik met een kille stem.Hij lachte me uit.Ik haalde naar hem uit en raakte zijn slaap.Hij viel bewusteloos neer op de bank.Ik keek Cameron aan en zuchtte.'Ga weg nu' zei ik kill.'Je raakt me vriend aan, dit zal je besturen ookal ben je mijn stiefbroer' zei ik emotieloos en keek hem aan.Hij liet Phillip los en liep naar boven toe.Ik rende naar Phillip toe en knuffelde hem.Ik voelde me schouder nat worden.'Sssssh, het is al goed, we gaan naar mijn kamer toe en je blijft bij mij slapen, begrepen?' zei ik lief tegen hem.Hij knikte en stond op.
De volgende ochtend
Ik werd wakker en voelde iets tegen mij aanliggen.Ik draaide me om en keek naar Phillip.Ik glimlachte en ging met mijn vingers door zijn haren heen.Ik stond op en trok nieuwe kleding aan.'Ze gaan boeten voor war ze gedaan hebben' dacht ik na woedend.'Het was wel lief van Jack dat die bij me bleef' dacht ik na en voelde me wangen rood worden.Ik schudde mijn hoofd en liep terug naar Phillip en schudde hem zachtjes.'Phillip, wakker worden' riep ik fluisterend.Hij opende zijn ogen en keek me aan.Ik glimlachte naar hem en trok hem zachtjes in een knuffel.'Hoe voel je je?' vroeg ik zachtjes.
Hij staarde naar voren en knikte zachtjes.'Wat is er allemaal gebeurd?' vroeg ik zachtjes aan hem.Ik hoorde hem moeizaam slikken en zag dat hij op het punt stond om te huilen.'Ze begonnen mij aanraken' zei hij stotterend.Ik balde mijn handen in vuisten en voelde hoe mijn nagel zowat in mijn huid zat.'Ze zijn dronken geweest, Het was vast hun niet hun bedoeling om jou pijn te laten hebben' zei ik en zuchtte diep.'Ik blijf nu bij je, en je weet dat Dan dat nooit zou doen bij je' zei ik tegen hem en keek hem aan.Hij knikte en kreeg een sluwe grijns op zijn gezicht.'Wat is er allemaal gebeurd dan met jou en Jack?' vroeg hij nieuwsgierig en wiebelde zijn wenkbrauwen.Ik voelde hoe ik een tomaat werd en keek weg.'Hij heeft alleen bij me geslapen' zei ik en deed gelijk mijn handen voor mijn mond.Phillip keek me nog aan met een grotere grijns.'Hij was ook helemaal rood toen we ernaar vroegen' zei hij en ik grinnikte.Opeens werd de deur met een zwier opengemaakt.Ik schrok en Phillip en ik vielen met onze buik op het bed.'Waar liggen de paracetamollen Roos?' vroeg Cameron aan mij en deed zijn hand op zijn voorhoofd.'Ik wil van deze kater af' zei hij geïrriteerd.'Kom is hier, alle 3' zei ik emotieloos.Hij trok een wenkbrauw op en liep toch naar me toe.De andere kwamen ook naar ons toe, en Phillip trok zijn knieën op en legde zijn hoofd op zijn knieën.'Kunnen jullie je nog iets herinneren van gisteren' vroeg ik ze en keek ze aan.Ze dachten na en schudde hun hoofd.'Jullie hebben Phillip betast' zei ik woedend, maar hielt mijn stem onder controle.Ik zag dat hun ogen vergrootten en dat Daniel in tranen was.'Het spijt me zo..' zei Daniel gebroken.Hij nam Phillip in een knuffel en je zag dat Phillip geshockt was maar Daniel wel terug knuffelde.'Het is Okay, jullie waren dronken' zei Phillip en veegde Daniel's tranen weg.Opeens trok Daniel ons allemaal in een groepsknuffel.'Zullen we elke vrijdagavond Logeeravond doen?' vroeg Phillip enthousiast.'Tuurlijk, is een keertje wat anders' zei Ron.'Maar nu even serieus, mogen we onze paracetamollen?' vroeg Cameron.Ik grinnikte en knikte.
YOU ARE READING
Something New
RomanceRoos is een meisje die is geadopteerd omdat haar ouders dood zijn door een auto-ongeluk. Opeens krijgt ze een nieuwe broer erbij en nieuwe vrienden.Zal ze het leuk vinden of zou ze het gaan haten? En zou er liefde opbloeien of haat?