Fakty o Laitovi
(Spoilery!)》Z trojičat si Laito a Ayato spolu nejvíce rozumí. (Cuuute :33)... Nicméně jejich vztah je složitý.
Rádi dělali spolu lumpárny. Atd... Avšak jednou Laito řekl Ayatovi, že
si myslí, že je rozmazlený fracek, který potřebuje čelit realitě.》V minulosti Laito měl ehm... poměr se služebnou Hildou, která byla párkrát zmíněna ve hře.
》Umí hrát na klavír
》Jméno "Laito" pochází z anglického slova, světlý.
》Má strach z chyb a z brouků
》Je sadista ve všech směrech (a to i v tom sexuálním) ;) XD
》Má rád luštění křížovek (NE NE? Náš Laito a křižovky? XD)
》Kvůli jeho perverzním poznámkám k děvčatům, bývá často suspenzován ze školy.
》Na jednu stranu Laito chce aby mu Yui říkala sprostě a zlobila se (vzrušuje ho to), ale když je něco proti jeho vůli, tak je náhle naštvaný a potrestá ji.
》Nesnáší když Yui neposlouchá jeho rozkazy, proto ji pak potrestá... (Všichni asi víme jakým způsobem XD)
》Má rád, když Yui nutí do něčeho, co ona sama nechce.
》Je to otevřený typ zvrhlíka a také je voyeur (rád šmíruje)
》Rád se podělí o svou kořist (obětní nevěstu) s ostatními a užívá si pohled na to, jak jí ubližují jiní, ale pak se stane majetnický a žárlivý a poté ji jen tak za to potrestá, i když za to vůbec nemůže. (Chudák holka...)
》Takové malé info: Viděla jsem, že se hodně lidí ptalo na to, proč netáhla do učení Cordelie Laita, když je nejstarší z trojičat. Tak jsem zjišťovala a zjišťovala a zjistila jsem (XD), že podle japonské tradice je z trojičat vždy považován za nejstaršího, ten který se narodí poslední(respektive... Je počat na svět..) takže Ayato...
》Ayato byl pro Cordelii dědic, Kanato zpěvák a protože ji byl Laito k ničemu, tak byl rozmazlován a dělal si co chtěl.
》Když jej Cordelie učila o lásce, mluvila pouze o ,,sexu se ženou,, což zapříčinilo jeho perverzní povahu.
》Když byl starší, Cordelie s ním začala mít incestní vztah. Když to Karlheinz zjistil, Laito byl hozen do žaláře. Později za ním přišla Cordelie a řekl mu, že teď má zábavu s někým jiným, a že celou tu dobu Laito nebyl žádný speciální mezi všemi ostatními lidmi (respektive milenci). (Aneb mrcha matka)
Od té chvíle, kdy ji viděl s nějakým milencem, bral to jako podvádění-----a to vedlo k její vraždě... Bylo však zajímavé, že poté, co ji shodil z balkónu, řekl, že teď bude navěky jeho, což činí tomu, že ji stále miluje.Tak tak... Doufám, že se fakty líbily, nicméně příště jej rozvedu trochu do podrobna, jelikož Laito je velice složitá postava. :3 Jinak příště nás čekají fakty o Reijim :333
ČTEŠ
Diabolik Lovers 4EVER
Random!!!!SPOILERS!!!! >FaktyRecenzeProblémyZajímavosti< ♡♡♡♡No prostě vše o Diabolik Lovers♡♡♡♡